effie dan  1. april
Aktualno

Odprte prijave na 1. Effie dan

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je odprla prijave na prvi Effie® dan, ki bo 1. aprila 2021. Spletni dogodek je namenjen vsem, ki želijo pridobiti znanje in navdih za učinkovitejše in uspešnejše tržnokomunikacijske akcije.

Na dogodku bodo uvodoma predstavili novosti in razpis jubilejne izvedbe ter razkrili člane žirije Effie Slovenija 2020. V nadaljevanju bodo sledila predavanja treh govorcev. Spletna psihologinja Nathalie Nahai bo podala poglobljen znanstven vpogled v psihološka načela za ustvarjanje bolj resonančne, privlačne in dragocene uporabniške izkušnje. Amy Rodgers, odgovorna urednica za raziskave in lestvice portala WARC, ki je s svojim obsežnim arhivom študij primerov, najboljših praks, raziskav in podatkov vodilni vir za učinkovitejše trženje, bo osvetlila prilagajanje in razvoj marketinga v času prelomnih sprememb, se posvetila rasti e-trgovanja in spremenjenim navadam medijske potrošnje ter prikazala primere uspešnih in učinkovitih oglaševalskih akcij.

Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas ter strokovni direktor Effie Slovenija 2020, pa bo predstavil moč in pomen poglobljenega uvida v znamko in njene konkurente, v ciljno skupino in v trende. »To je v dobi preobilice informacij, virtualnega zidovja, nezaupanja v oglaševanje in padanja pozornosti ključno za upravljalce znamk,« je prepričan.

Naslovnica 477

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji