Odprte prijave na 1. Effie dan
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je odprla prijave na prvi Effie® dan, ki bo 1. aprila 2021. Spletni dogodek je namenjen vsem, ki želijo pridobiti znanje in navdih za učinkovitejše in uspešnejše tržnokomunikacijske akcije.
Na dogodku bodo uvodoma predstavili novosti in razpis jubilejne izvedbe ter razkrili člane žirije Effie Slovenija 2020. V nadaljevanju bodo sledila predavanja treh govorcev. Spletna psihologinja Nathalie Nahai bo podala poglobljen znanstven vpogled v psihološka načela za ustvarjanje bolj resonančne, privlačne in dragocene uporabniške izkušnje. Amy Rodgers, odgovorna urednica za raziskave in lestvice portala WARC, ki je s svojim obsežnim arhivom študij primerov, najboljših praks, raziskav in podatkov vodilni vir za učinkovitejše trženje, bo osvetlila prilagajanje in razvoj marketinga v času prelomnih sprememb, se posvetila rasti e-trgovanja in spremenjenim navadam medijske potrošnje ter prikazala primere uspešnih in učinkovitih oglaševalskih akcij.
Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas ter strokovni direktor Effie Slovenija 2020, pa bo predstavil moč in pomen poglobljenega uvida v znamko in njene konkurente, v ciljno skupino in v trende. »To je v dobi preobilice informacij, virtualnega zidovja, nezaupanja v oglaševanje in padanja pozornosti ključno za upravljalce znamk,« je prepričan.