nt remote
Aktualno

NT Remote 2020: hitra in uspešna preobrazba dogodka

Spomladansko NT konferenco so organizatorji prestavili na jesenski termin, maja 2020 pa izvedli virtualni dogodek NT Remote, ki je dosegel 6.643 ogledov in s tem postal največji tehnološko-poslovni dogodek v Sloveniji in širše.

Marketinška agencija MPG za svojega naročnika Microsoft Slovenija že sedem let organizira NT konferenco, največji tehnološko-poslovni dogodek v Sloveniji, ki ga vsako leto obišče več kot 2.300 udeležencev. Med njimi je poleg IT-strokovnjakov, specialistov in razvijalcev tudi vse več menedžerjev in poslovnih odločevalcev. Konferenca gosti številne priznane predavatelje s področij tehnologije in poslovanja, z razgibanimi obkonferenčnimi dejavnostmi pa poskrbijo za mreženje in ustvarjanje novih poslovnih povezav ter za sproščeno počutje in zabavo. 

»25. NT konferenca bi morala biti letos spomladi v Grand Hotelu Bernardin. Sredi marca, v zadnji fazi načrtovanja projekta, pa je zaradi razglasitve epidemije prišlo do preobrata, ki je vse skupaj obrnil na glavo. Na MPG smo skupaj z naročnikom praktično čez noč sprejeli odločitev, da NT konferenco prestavimo na jesenski termin, v maju pa izvedemo virtualni dogodek, ki bo s svojo vsebino odgovoril na aktualna vprašanja, kako se s pomočjo tehnologije prilagoditi novemu načinu življenja in poslovanja. Spremenili in dodelali smo organizacijski načrt, prilagodili in aktualizirali vsebino ter predstavili brezplačni tehnološko-poslovni dogodek NT Remote, ki je bil 20. maja 2020. Da bi udeležencem ponudili čim več različne vsebine, smo obdržali vsebinsko kompleksnost NT konference z več vzporednimi sklopi, tik pred dogodkom pa smo se, skladno s sproščanjem ukrepov, odločili še, da nekaj predavanj izvedemo v posebej za ta namen pripravljenih studiih,« je za MM povedal Rok Mišvelj, direktor agencije MPG Plus.

nt remote rok

Odlična gledanost virtualnega dogodka

Na NT Remote je tako v devetih vzporednih sejah preko Microsoft Teams svoje znanje, izkušnje in poglede na 35-ih predavanjih v skupno 42-ih urah delilo kar 78 govorcev, katerih predavanja so še vedno na voljo za ogled preko spletne strani www.ntk.si. Za sproščen zaključek dneva so dodali še stand-upovski vložek s komikom Pižamo, vsak udeleženec pa je prejel tudi digitalni »goodie bag« z različnimi kuponi ugodnosti, s čimer so ustvarili dodano vrednost za partnerje in sponzorje, ki so bili s finančnega vidika ključnega pomena za izvedbo dogodka.

»NT Remote je dosegel kar 6.643 ogledov in s tem postal največji tehnološko-poslovni dogodek v Sloveniji in širše, ki ga bomo predstavili tudi na letošnji Conventi Crossover. Ena od kategorij prireditve bo zaradi preteklih sprememb, ki so vplivale na celotno marketinško industrijo, tokrat namenjena prav virtualnim dogodkom. V letu 2018 smo za NT konferenco prejeli nagrado za najboljši B2B dogodek v regiji, zato želimo zainteresirani javnosti predstaviti tudi njegovo virtualno izvedbo,« pravi Mišvelj.

Virtualni dogodki se bodo v prihodnosti obdržali

Med načrtovanjem dogodka in preko pridobljenih podatkov s strani udeležencev so pri MPG pridobili veliko uporabnih informacij, ki jih bodo prenesli v načrtovanje vnaprejšnjih dogodkov. Ena od njih je zagotovo ta, da so za izvedbo virtualnega dogodka najprimernejši  popoldanski ali večerni termini, dolžina dogodka, ki se udeležencem zdi najprimernejša, pa je okrog 6 ur. Pomemben podatek je tudi dolžina spremljanja posameznega predavanja, ki je bila na NT Remote v povprečju 47 minut. Pravijo, da je to odličen rezultat, ki govori o tem, da je bila vsebina relevantna.

Na MPG so prepričani, da se bodo virtualni dogodki v prihodnosti obdržali, saj so odličen način za pridobivanje novega znanja, poleg tega pa omogočajo, da predavanja poslušaš kjer koli in kadar koli. S tega vidika so tako po njihovem mnenju odličen dodatek dogodkom v živo, zagotovo pa jih ne morejo popolnoma nadomestiti, saj sta pristen stisk roke in pogovor v živo izkušnja, ki jo lahko doživimo le na takšen način. Dogodki, kot je NT konferenca, udeležencem namreč dajejo občutek domačnosti in sproščenosti, hkrati pa ponujajo veliko priložnosti za sklepanje novih poslov in utrjevanje poslovnih vezi, za kar je v virtualni izvedbi veliko manj možnosti.

Optimistični glede jesenskega termina

Ekipa MPG se tako že pripravlja na 25. NT konferenco, ki bo med 3. in 5. novembrom 2020 v Grand Hotelu Bernardin, pri čemer so optimistični, da jesen ne bo prinesla novih zdravstvenih težav in s tem dodatnih omejitev. »Vsekakor pa smo v preteklih mesecih dokazali, da v vsakem izzivu najdemo novo priložnost in da smo se zmožni hitro odzvati, se prilagoditi in izpeljati izvrsten dogodek, pa naj bo v živo, virtualen ali pa kombinacija obeh,« so prepričani.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji