darila podjetja
Aktualno

Novoletna darila podjetij: nekateri podarijo malenkosti, drugi donirajo, tretji so se darilom odpovedali

Prejšnji teden smo razkrivali, kakšna poslovno-novoletna darila so podarjali v agencijah, tokrat pa so na vrsti podjetja, kjer imajo različen odnos do podarjanja (in sprejemanja) daril.

Telekom Slovenije: Že vrsto let podarjajo izdelke Solin

V Telekomu Slovenije pri obdarovanju ob zaključku leta tradicionalno izhajajo iz dejavnosti skupine, tako da že vrsto let podarjajo izdelke Solin. »V letošnjem letu so v družbi Soline v ta namen razvili novo linijo začimbnih soli z rožmarinom, paradižnikom in baziliko in dimljeno grobo sol. Rdeča nit naših letošnjih novoletnih pozornosti pa je beseda »povezani«, ki je bila naš povezovalni element leta tako v komunikaciji z zaposlenimi kot z uporabniki in poslovnimi partnerji. Celotno linijo je oblikoval Primož Pislak iz LUKS Studia, kjer skrbijo tudi za celostno urejeno podobo izdelkov Solin,« so v Telekomu Slovenije povedali za MM.

Ob tem – ne glede na to, da so skozi vse leto skrbni do družbenega okolja, v katerem delujejo, ob zaključku leta dodatno donirajo sredstva tistim, ki najbolj potrebujejo pomoč. Ob razglasitvi epidemije so z donacijami pomagali starostnikom v domovih za starejše, mladostnikom iz socialno ogroženih okolij, zdravstvenim ustanovam in številnim drugim, ob zaključku leta pa so donacijo v višini 20.000 evrov namenili štirim humanitarnim organizacijam, ki pomagajo lajšati stiske starostnikom, ki živijo sami in so v letošnjem letu ob omejevanju stikov še ranljivejši kot sicer. »Verjamemo namreč, da je najlepši del praznikov tudi občutek, da nisi sam,« pravijo.

 darila telekom

Continental: »Denar za praznična poslovna darila smo tokrat porabili drugače«

»Leto 2020 je bilo zelo zahtevno prav za vse. A ker vemo, da obstajajo ljudje, za katere je bilo leto prav gotovo še veliko težje kot za nas, smo se v podjetju Continental, zadolženem za trg jugovzhodne Evrope, odločili, da denar za praznična poslovna darila tokrat porabimo drugače. Sredstva, ki so bila sicer predvidena za ta namen, smo namreč v celoti donirali otrokom v stiski ter za pomoč zdravstvenim delavcem,« je povedal Luka Maselj, vodja tržnega komuniciranja B2C, Continental Southeast Europe.

Skupina Istrabenz plini: Namesto nakupa novoletnih daril donirala sredstva slovenskim bolnišnicam

Tudi Skupina Istrabenz plini, katere del sta družbi Istrabenz plini iz Kopra in Plinarna Maribor, je sredstva, ki bi jih sicer namenila nakupu novoletnih poslovnih daril, letos namenila v dobrodelne namene, in sicer štirim slovenskim bolnišnicam za pomoč v boju z epidemijo. Za nabavo nujne medicinske opreme za zdravljenje bolnikov, obolelih s koronavirusom, so namenili skupno 7.500 evrov. Ob tem se Skupina iskreno zahvaljuje zdravstvenemu osebju za njihovo plemenito in požrtvovalno delo z bolniki v teh težkih časih.

HOFER: »Poslovnih daril ne sprejemamo in jih tudi ne dajemo«

V podjetju HOFER skladno s svojim etičnim kodeksom poslovnih daril ne sprejemajo in jih ne dajejo (tudi ob koncu leta ne). »V trgovinski panogi smo znani po pozitivnem in dolgoletnem partnerskem sodelovanju z dobavitelji in drugimi poslovnimi partnerji. Cenimo zaupno partnerstvo, ki je bistven pogoj za razvoj izdelkov najvišje kakovosti, ki prinašajo zadovoljstvo naših kupcev. Poslovnih daril ne sprejemamo in jih tudi ne dajemo, dobavitelji so s tem našim načelom ustrezno seznanjeni in to cenijo, saj vzpostavlja jasna pravila, kjer vsak pozna svoje naloge in dolžnosti, predvsem pa nudi možnosti za dolgoročno partnerstvo,« pravijo.

Planet TV: Vabilo na spletno kavo

Snovanju darilca, ki so ga pripravili na Planet TV, so botrovale razmere letošnjega leta, ko so se s poslovnimi partnerji povezovali predvsem na daljavo prek video sestankov. Podarili so jim namreč emajlirano skodelico z napisom: »Se vidimo? Prižgi kamero!« »Na Planet TV si želimo, da se življenje čim prej vrne v ustaljene tirnice, za poslovne partnerje pa smo pripravili skromno vabilo na virtualno kavo,« so povedali.

darila planet

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji