Novo sodelovanje Lidla Slovenija in Red Orbit
Aktualno

Novo sodelovanje Lidla Slovenija in Red Orbit

Z marcem 2025 sta Lidl Slovenija in agencija Red Orbit sklenila partnerstvo na področju optimizacije spletnih strani, razvoja vsebin in vsebinskega marketinga.

Cilj sodelovanja je povečanje obiska na Lidlovih digitalnih platformah, večja prepoznavnost Lidlovih blagovnih znamk na digitalnih kanalih ter izboljšanje uporabniške izkušnje. »V ospredju sodelovanja je strateški pristop k načrtovanju in ustvarjanju vsebin, ki bodo potrošnikom ponudile relevantne, uporabne in navdihujoče informacije. S pomočjo podatkov in poglobljene analize bosta ekipi skupaj gradili vsebinske formate, ki sledijo sodobnim vedenjskim vzorcem uporabnikov, ter okrepili Lidlov položaj v digitalnem okolju,« pravijo v Red Orbitu, ki prevzema vlogo svetovalca in izvajalca na področju vsebinske strategije in optimizacije vsebin ter struktur spletnih strani.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji