bla
Aktualno

Novi MM: Vzpon odnosov z javnostmi

Na naslovnici 496. številke Marketing magazina je dr. Dejan Verčič, ki je v svojem poklicnem življenju razpet med FDV, kjer je profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi, in družbo Herman & partnerji, kjer je partner in direktor za znanje

Ko gre za odnose z javnostmi, je dr. Dejan Verčič nesporna avtoriteta, ne le v Sloveniji, temveč tudi v mednarodnem okolju.  Svoje poznavanje tega področja stresa kot iz rokava, lastno mnenje pa izraža brez nepotrebnih zadržkov, še posebej ko gre za kaotične razmere v Sloveniji. Ob vsem tempa zagovarja moč javne razprave, saj je prepričan, da bi lahko prišli do sprejemljivih dogovorov za vse vpletene strani, če bi se le znali pogovarjati in prisluhniti drug drugemu. »Zelo pomembno je, da odnosi z javnostmi spremljajo, kako družba diha in v katero smer se premika. Multinacionalke so močno odvisne od globalnih družbenih trendov in že leta je zanje, na primer, usodno vprašanje zelenitve njihovega poslovanja. Celotna okoljska problematika je danes zelo pereča in podjetja se morajo znati odzvati v pravem trenutku, predvsem pa razumeti, kako se družba spreminja,« pravi dr. Dejan Verčič.

V aktualnem MM-u pišemo tudi o izkušnji stranke, ki je na prvi pogled morda videti, da gre za še eno priljubljeno marketinško skovanko, a dejstvo je, da je postala ideal vsakega sodobnega podjetja, ki želi uspevati na trgu. Izrazita zazrtost vase – in ne na kupce oziroma stranke – je danes skorajda greh, ki ga vednozahtevnejši potrošniki težko odpustijo. Tako se v kar nekaj člankih posvečamo vprašanju, kako ustvariti zapomnljivo izkušnjo; takšno, ki je stranke zlepa ne bodo pozabile in bodo o njej pripovedovale naprej, ter kako pri tem uporabiti (marketinško) tehnologijo.Vse več je tudi zanimivih poskusov slovenskih podjetij, kako uporabiti tehnologijo veriženja podatkovnih blokov za pritegnitev pozornosti potrošnikov (med drugim pišemo o tem, kako se je na to področje podala Perutnina Ptuj), medtem ko v mednarodnem okolju pospešeno razvijajo komunikacijske strategije za metavesolje. O tem smo se pogovarjaliz nizozemskim strokovnjakom za metavesolje Aragornom Meulendijksom (ali Mr. Metaversom), ki je prepričan, da je metavesolje naša prihodnost; prihodnost, v kateri bo vse povezano med seboj.

bla

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji