Novi MM: Predvidljiva nepredvidljivost
Izšel je novi MM, z naslovnice pa vas tokrat pozdravlja Blaž Ferenc, vodja korporativnih komunikacij in trajnosti v podjetjih A1 Slovenija in A1 Srbija, s katerim smo se pogovarjali o aktualnih izzivih komunikatorjev.
V številki 504 preberite tudi, o katerih trendih prihodnosti smo razpravljali na 10. DIGGIT-u in kakšni so poslovni rezultati agencij v letu 2022.
Če vas zanimajo mediji, ne spreglejte intervjuja z Alešem Muhičem, direktorjem trženja v medijski hiši Pro Plus, ki se ponaša z nazivom oglaševalske osebnosti leta, in članka o novem radiu Enter, ki se posveča tehno ritmom.
Čeprav se zdi, da je vročica, ki jo je zanetil ChatGPT, zasenčila druge aktualne marketinške tematike, kot je trajnost, pa trajnostne zgodbe blagovnih znamk, ki jih objavljamo tokrat, dokazujejo, da je postala ključen del vsake poslovne in tržnokomunikacijske strategije podjetij. Ker je to zagotovo tematika sedanjosti in prihodnosti, se bomo tem zgodbam prav tako skrbno posvečali tudi v prihodnje.
Novo številko MM-a spremlja tudi pomladno-poletna številka revije SaMMozavestno, namenjene življenjskemu slogu in marketingu, s prav tako številnimi navdihujočimi zgodbami. Prelistate jo lahko tu.