Blaž Ferenc
Aktualno

Novi MM: Predvidljiva nepredvidljivost

Izšel je novi MM, z naslovnice pa vas tokrat pozdravlja Blaž Ferenc, vodja korporativnih komunikacij in trajnosti v podjetjih A1 Slovenija in A1 Srbija, s katerim smo se pogovarjali o aktualnih izzivih komunikatorjev.

V številki 504 preberite tudi, o katerih trendih prihodnosti smo razpravljali na 10. DIGGIT-u in kakšni so poslovni rezultati agencij v letu 2022.

Če vas zanimajo mediji, ne spreglejte intervjuja z Alešem Muhičem, direktorjem trženja v medijski hiši Pro Plus, ki se ponaša z nazivom oglaševalske osebnosti leta, in članka o novem radiu Enter, ki se posveča tehno ritmom.

Čeprav se zdi, da je vročica, ki jo je zanetil ChatGPT, zasenčila druge aktualne marketinške tematike, kot je trajnost, pa trajnostne zgodbe blagovnih znamk, ki jih objavljamo tokrat, dokazujejo, da je postala ključen del vsake poslovne in tržnokomunikacijske strategije podjetij. Ker je to zagotovo tematika sedanjosti in prihodnosti, se bomo tem zgodbam prav tako skrbno posvečali tudi v prihodnje.

Novo številko MM-a spremlja tudi pomladno-poletna številka revije SaMMozavestno, namenjene življenjskemu slogu in marketingu, s prav tako številnimi navdihujočimi zgodbami. Prelistate jo lahko tu.

mm+samm

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji