Novi MM: »Ne predstavljam si življenja brez tiska«
Na naslovnici dvojne številke Marketing magazina (475-476) je Dolores Podbevšek, direktorica trženja digitalnih ter tiskanih produktov in marketinga v Delu, poleg revije pa ste naročniki prejeli tudi prilogo KuhaMMo po doMMače.
Z Dolores Podbevšek smo se pogovarjali o vplivu koronakrize na poslovanje medijske hiše, (malce večji) naklonjenosti ljudi plačevanju digitalnih vsebin, trendu padanja prodanih tiskanih naklad, pa tudi o vzgoji mladih bralcev.
V teh nenavadnih časih je težko podajati napovedi in kovati načrte za nekaj mesecev vnaprej, če ne vemo, s kakšnimi omejitvami se bomo morali soočati; pogosto z danes na jutri, na kar smo se v preteklih mesecih žal morali navaditi. Predstavniki oglaševalcev, medijev in oglaševalskih agencij, ki smo jih povprašali za komentar ob letu, za katerega si nihče ne želi, da bi se ponovilo, sicer izražajo precej veliko stopnjo optimizma.
Na pomoč države se zanaša tudi industrija srečanj, na kateri v veliki meri sloni celotna marketinška panoga, kjer pa glede prihodnosti niso tako optimistični, kot si lahko preberete v prispevku. Se pa tudi v teh časih najdejo zmagovalci, ki se znajo hitro obrniti in nastalo situacijo izkoristiti v svoj prid. Svetel primer med letošnjimi konferencami in festivali je zagotovo Web Summit.
Tudi v tokratnem MM-u boste našli zgodbe o ambicioznih posameznikih in podjetjih, ki jih na poti do cilja nič ne ustavi, niti korona ne, poročamo pa tudi o zmagovalcih tekmovanj Epica, Eurobest in Sporto, ki dokazujejo, da kreativnost v marketingu ne pozna meja.