Novi MM
Aktualno

Novi MM: »Naročnika ne prepričamo samo z lepim dizajnom«

Izšla je vaša najbolj priljubljena revija, ki ponovno prinaša navdihujoče zgodbe, ki oblikujejo svet marketinga. Z naslovnice vas tokrat pozdravlja Kristijan Andoljšek, umetniški direktor v Innovatifu.

Kristijan Andoljšek s svojimi izkušnjami in izjemnimi deli dokazuje, da oblikovalci z leti postajajo vse boljši – kot dobro vino. Med drugim nam je v naslovnem intervjuju zaupal, da gre pri delu z naročniki vedno za interdisciplinarno delo in da nikoli ni govora samo o dizajnu. »Poklopiti se mora več dejavnikov, od ideje in strategije do vsebine in oblikovanja,« pravi ta izkušeni oblikovalec.

522

Navdihujoče trenutke smo zajeli tudi s konferenc, kot so SEMPL, SPORTO, Fanfara in Effie dan, poseben poudarek pa smo tudi tokrat namenili znamkam, ki s svojo družbeno odgovornostjo in drznostjo ustvarjajo spremembe. Mastercard s projektom »Prispevaj kretnjo« bogati slovenski znakovni jezik, Lelosi pa nadaljuje trajnostno zgodbo s sodelovanjem na Ljubljanskem maratonu.

Med zanimivimi pogovori ne spreglejte intevjuja z Maurom Porcinijem, glavnim direktorjem za oblikovanje v podjetju PepsiCo, ki razkriva, kako umetna inteligenca odpira vrata novi dobi oblikovanja, in Gregorjem Frasom iz Noordunga, ki nas navdušuje z idejo trajnostne mestne mobilnosti in pametnih koles, ki merijo kakovost zraka.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji