Novi MM
Aktualno

Novi MM: »Naročnika ne prepričamo samo z lepim dizajnom«

Izšla je vaša najbolj priljubljena revija, ki ponovno prinaša navdihujoče zgodbe, ki oblikujejo svet marketinga. Z naslovnice vas tokrat pozdravlja Kristijan Andoljšek, umetniški direktor v Innovatifu.

Kristijan Andoljšek s svojimi izkušnjami in izjemnimi deli dokazuje, da oblikovalci z leti postajajo vse boljši – kot dobro vino. Med drugim nam je v naslovnem intervjuju zaupal, da gre pri delu z naročniki vedno za interdisciplinarno delo in da nikoli ni govora samo o dizajnu. »Poklopiti se mora več dejavnikov, od ideje in strategije do vsebine in oblikovanja,« pravi ta izkušeni oblikovalec.

522

Navdihujoče trenutke smo zajeli tudi s konferenc, kot so SEMPL, SPORTO, Fanfara in Effie dan, poseben poudarek pa smo tudi tokrat namenili znamkam, ki s svojo družbeno odgovornostjo in drznostjo ustvarjajo spremembe. Mastercard s projektom »Prispevaj kretnjo« bogati slovenski znakovni jezik, Lelosi pa nadaljuje trajnostno zgodbo s sodelovanjem na Ljubljanskem maratonu.

Med zanimivimi pogovori ne spreglejte intevjuja z Maurom Porcinijem, glavnim direktorjem za oblikovanje v podjetju PepsiCo, ki razkriva, kako umetna inteligenca odpira vrata novi dobi oblikovanja, in Gregorjem Frasom iz Noordunga, ki nas navdušuje z idejo trajnostne mestne mobilnosti in pametnih koles, ki merijo kakovost zraka.

Intervju

zz
28. 04. 2025

Gregor Kosi ustvarja prostor za voditelje nove generacije, ki vodijo z namenom,…

Vsak vodja, lastnik podjetja in zaposleni v organizacijo prinaša svojo življenjsko zgodbo. In če nismo predelali določenih vzorcev iz otroštva ali iz…

zz
26. 04. 2025

Tiago Ribeiro je izkušen brazilski strokovnjak za digitalne medije, prepoznan kot eden od…

Preprost in zanimiv oziroma kreativen pristop je vedno najboljša pot. Danes so vplivneži nova oblika medijev in prišli smo do trenutka, ko je…

Tanja Pak
26. 04. 2025

Tanja Pak je izjemna umetnica, ki s svojo vizijo in ustvarjalnostjo premika meje. Pred…

Sama se sprašujem, ali je v današnjem času v poplavi hipnih impresij, površinskih vtisov in površnih diskusij sploh še moč najti čas za kontemplacijo…

Naši avtorji