novi mm
Aktualno

Novi MM: Naložba v medosebno komunikacijo se vedno povrne

Z mag. Katarino Klemenc, direktorico korporativnega komuniciranja Novartisa v Sloveniji in Sandoza v JV Evropi, smo se v naslovnem intervjuju 473. številke Marketing magazina pogovarjali o pomenu internega komuniciranja, še posebej v času koronakrize.

Mag. Katarina Klemenc je 22 let del farmacevtske družbe Lek. Poleg pomembnosti internega komuniciranja in družbene odgovornosti v trenutnih razmerah smo se dotaknili še Lekove zgodovinske zapuščine, razvoju njene poklicne poti in specifikam komuniciranja v farmacevtski industriji. »Proces komuniciranja z notranjo javnostjo poteka v skladu z internimi pravili komuniciranja, ki zaposlene opredeljujejo kot eno izmed naših ključnih javnosti. Odkrita, pravočasna in jasna dvosmerna komunikacija je nedvomno eden pomembnih gradnikov vključujočega in spodbudnega delovnega okolja, v katerem delujejo motivirani zaposleni,« pravi Katarina Klemenc.

V novem MM-u objavljamo tudi izsledke raziskave o trajnosti, ki smo jo izvedli v sodelovanju s Klipingom in jo večina vprašanih še vedno povezuje z varovanjem okolja. Pišemo o zgodbi o globalnem uspehu. Httpool, ki je skromno začel v Sloveniji, je v dvajsetih letih postal pomemben mednarodni igralec, ki je svojo formulo za uspeh našel v partnerstvih z digitalnimi velikani, kot so Facebook, Twitter, Spotify in TikTok. Pozornost posvečamo tudi 10-letnici Instagrama, ki je spremenil naš odnos do pametnih telefonov in podobo vizualnega oglaševanja, in nosljivim napravam, brez katerih si skorajda ne predstavljamo več vsakodnevnega življenja.

novi mm

Intervju

katarina klemenc
28. 11. 2020

Z mag. Katarino Klemenc, direktorico korporativnega komuniciranja Novartisa v Sloveniji…

snapchat
16. 11. 2020

Tako trdi Samuel Bevan, mednarodni vodja za nove trge in poslovne rešitve pri Snapchatu,…

timotej gala
14. 11. 2020

Httpool letos praznuje že dvajsetletnico delovanja in ob tej priložnosti smo se…

Naši avtorji