Novi MM: Naložba v medosebno komunikacijo se vedno povrne
Z mag. Katarino Klemenc, direktorico korporativnega komuniciranja Novartisa v Sloveniji in Sandoza v JV Evropi, smo se v naslovnem intervjuju 473. številke Marketing magazina pogovarjali o pomenu internega komuniciranja, še posebej v času koronakrize.
Mag. Katarina Klemenc je 22 let del farmacevtske družbe Lek. Poleg pomembnosti internega komuniciranja in družbene odgovornosti v trenutnih razmerah smo se dotaknili še Lekove zgodovinske zapuščine, razvoju njene poklicne poti in specifikam komuniciranja v farmacevtski industriji. »Proces komuniciranja z notranjo javnostjo poteka v skladu z internimi pravili komuniciranja, ki zaposlene opredeljujejo kot eno izmed naših ključnih javnosti. Odkrita, pravočasna in jasna dvosmerna komunikacija je nedvomno eden pomembnih gradnikov vključujočega in spodbudnega delovnega okolja, v katerem delujejo motivirani zaposleni,« pravi Katarina Klemenc.
V novem MM-u objavljamo tudi izsledke raziskave o trajnosti, ki smo jo izvedli v sodelovanju s Klipingom in jo večina vprašanih še vedno povezuje z varovanjem okolja. Pišemo o zgodbi o globalnem uspehu. Httpool, ki je skromno začel v Sloveniji, je v dvajsetih letih postal pomemben mednarodni igralec, ki je svojo formulo za uspeh našel v partnerstvih z digitalnimi velikani, kot so Facebook, Twitter, Spotify in TikTok. Pozornost posvečamo tudi 10-letnici Instagrama, ki je spremenil naš odnos do pametnih telefonov in podobo vizualnega oglaševanja, in nosljivim napravam, brez katerih si skorajda ne predstavljamo več vsakodnevnega življenja.