MM 461
Aktualno

Novi MM: Menedžerka za marketing mesta Ljubljana

Na naslovnici 461. številke Marketing magazina predstavljamo Karmen Žirovnik, ki bdi nad marketinškimi aktivnostmi Mestne občine Ljubljana.

Če v zadnjih letih vašo pozornost pritegujejo domiselni plakati, ki Ljubljančane ozaveščajo, kako lahko sami prispevajo k večji kakovosti življenja v mestu, je za to zaslužna tudi Karmen Žirovnik, ki bdi nad marketinškimi aktivnostmi Mestne občine Ljubljana. Mlada strokovnjakinja, kreativka po duši in Mariborčanka po rodu, ki si je včasih težko predstavljala, da bi bila zaposlena v javni upravi, je v »mestni družini« našla svoje mesto. »Seveda je pri vsaki okoljevarstveni pobudi ključnega pomena sodelovanje meščanov. Zavedamo se, da z enim plakatom, navodili ali žuganjem ne bomo kaj dosti dosegli. Ponuditi jim moramo nek 'bonbonček' oziroma jim na privlačen način sporočiti, kakšno korist jim prinese določeno dejanje, na primer, kaj za meščana pomeni to, da pride na tržnico s svojo vrečko,« v intervjuju pripoveduje Žirovnikova.

Med agencijami predstavljamo družinsko agencijo Vodik, ki ji je dovolj dobra »le« popolnost. Izvedeli boste tudi, kako se Big Bang z igrifikacijo bori za del potrošnikovega življenja. Z nekdanjim svetovalcem Marka Zuckerberga se sprašujemo o sumljivih praksah tehnoloških velikanov. Mimogrede, vas zanima marketinški vidik fenomena slovenskih odbojkarjev?

Konferenčno-festivalska sezona je v polnem teku, poročamo s 26. Zlatega bobna, POMP Foruma in B2B konference. Med drugim smo se pozanimali, kako nastaja Red Bullova revija The Red Bulletin in kaj se lahko marketing nauči od Hollywooda.

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji