novi MM
Aktualno

Novi MM: Lunina tri desetletja

Na naslovnici nove, dvojne številke MM-a je Dali Bungič, direktorica agencije Lune TBWA, ki je junija praznovala 30 let delovanja.

Dobre vile. Življenjska privlačnost Renaulta 5. Novinarji, ki stopajo po robu Delove stolpnice. Si.mobilovo pravo življenje na pravi strani. Nerodni mladci, ki jih je treba zavarovati pri Tilii. Stava za steklenico Laškega z Borisom in Sebastianom Cavazzo.

(Le) pet legendarnih oglaševalskih del, pod katere se je podpisala Luna \TBWA. Težko jih je izluščiti samo nekaj, saj je agencija v tridesetih letih delovanja nanizala ogromno izjemnih oglaševalskih projektov, cenjenih tako v stroki kot tudi med potrošniki.

»Ko ste nas pri MM-u prosili, naj izpostavimo deset oglasov, na katere smo najbolj ponosni, smo se znašli v kar veliki zagati. Morali smo opraviti pravo malo inventuro, kar pa nam je na koncu pravzaprav koristilo. Ob prenekaterem projektu smo zavzdihnili: 'A ta oglas je res že tako star?' Marsikateri od njih namreč še do danes ni izgubil svojega naboja in bi ga povsem mirne vesti lahko ustvarili tudi zdaj,« nam je povedala Dali Bungič, ki je vodenje Lune \TBWA prevzela pred natanko štirimi leti.

Preverili smo poslovanje oglaševalskih, medijskih, digitalnih, komunikacijskih in raziskovalnih agencij v letu 2019. S predstavniki zavarovalnic, bank in nepremičninskih agencij smo se pogovarjali o njihovih »med-» in »pokoronskih« marketinških aktivnostih.

Veliko pozornosti smo namenili tudi najodmevnejši pozitivni novici zadnjih dni. Michelinovi inšpektorji so namreč v vodnik Michelin Guide Slovenia v prvem letu slovenskim restavracijam podelili sedem zvezdic. Uvedli smo tudi novo rubriko o vinskem marketingu.

Intervju

kreativni gen
18. 01. 2021

Marketing mreža je v soboto, 16. januarja 2021, premierno predvajala film Kreativni gen.…

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

Naši avtorji