bla
Aktualno

Novi MM: Katapult, ki vas vrže iz rutine

Na naslovnici 486. številke Marketing magazina je Miran Razoršek, soustanovitelj in direktor podjetja WOOP.

WOOP! se je v zgolj štirih letih povzpel v zavest ljudi kot blagovna znamka, ki športne vsebine združuje z zabavnim preživljanjem prostega časa. Pred letom dni je prerasel meje »zgolj« trampolin parka, saj so ponudbi dodali še karting in nabor različnih zabavnih vsebin, od bovlinga do sob pobega,v prenovljeni Areni v ljubljanskem BTC Cityju. »Eden od največjih izzivov, s katerim smo se morali spopasti ob odpiranju novih lokacij, je prevladujoče dojemanje, da je WOOP! znamka, ki je namenjena otrokom in mladim. V trampolin park smo se zelo trudili pritegniti različne ciljne skupine ljudi, a ne glede na to, kar smo počeli in še počnemo, so naši prevladujoči obiskovalci stari od tri do trinajst let,« o težavnosti spreminjanja percepcije o blagovni znamki pravi  Razoršek.

Ker imamo v MM-u radi zgodbe o uspehu v času koronakrize, tokrat predstavljamo dober slovenski primer. Podjetje Visionect je zaslovelo s svojo pametno napravo za organizacijo sestankov in rezervacijo poslovnih prostorov Joan. Ker so se zaposleni iz pisarn preselili v zavetje svojih domov, je tovrstna storitev postala odveč, zato so se znašli drugače. Zanimiva je tudi zgodba družbe Mastercard, ki že vrsto let med potrošniki spreminja dojemanje o »zgolj« kreditni kartici. O tem smo se pogovarjali z Rajo Rajamannarjem, direktorjem marketinga in komunikacij pri Mastercard ZDA, ki nam je povedal, kako nagovarjajo vseh pet čutil ljudi in ne le dveh (vida in zvoka), kot to marketingarji običajno počnejo.

Med študijami primerov predstavljamo NLB v osveženi podobi, ki so jo zasnovali v agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana, M sosesko, ki je prerasla v pravi medij, in zimskih zgodb, kjer izpostavljamo Elan in njegovo zavezanost  smučanja ter vinsko klet Puklavec Family Wines, ki je združila moči s Smučarsko zvezo Slovenije in zasnovala »snežinkasto« penino, namenjeno praznovanju zmagovalnih trenutkov, za katere bodo slovenski športniki zagotovo poskrbeli tudi v letošnji zimski sezoni.

bla

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji