Nove razsodbe Oglaševalskega razsodišča
Oglaševalsko razsodišče (OR) je na redni aprilski seji odločalo o petih primerih. V enem primeru so presodili, da pritožba ni utemeljena, v treh primerih so postopek presoje prekinili, en postopek presoje pa še ni zaključen.
OR je presodilo, da pritožba Zveze društev gluhih in naglušnih Slovenije na oglaševanje ojačevalca sluha »SHA 15« v letaku družbe LIDL Slovenija ni utemeljena in da oglas za slušni pripomoček ne krši določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK). V treh primerih pritožb potrošnikov je OR odločilo, da se postopek presoje prekine, ker predmet pritožbe ni predmet presoje po določilih SOK. Pritožbe so se nanašale na objavo o priznanjih GZS izdelkom DonDon na spletišču demokracija.si, interni letak za zaposlene v UKC Ljubljana – promocija cepljenja proti COVID-19 ter na vsebino »Odpikajmo korono« na POP TV.