a
Aktualno

Nova podoba Zlatega bobna: morje, sonce in jadranski cvet

Letošnji mednarodni festival kreativnosti Zlati boben se vrača domov v Portorož, potekal bo med 9. in 10. oktobrom v Grand hotelu Bernardin.

»Zlati boben je kreativni industriji poznan kot najbolj prijazen, a po drugi strani, z vidika tekme, absolutno nepristranski festival, ki dejansko nagradi le najboljše. Festival, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, se osredotoča na kreativnost, sodelovanje in predvsem spoštovanje do strokovnjakov in agencij kot tudi naročnikov tako v naši panogi kot širše. In ker je bila želja 'Bobnarjev', da se festival vrne k svojim koreninam v Bernardin, tako zelo močna, smo željo uresničili in se bomo zato 9. in 10.  oktobra srečali v Portorožu. Proslavili bomo najboljše ideje, dela, posameznike in time ter agencije v regiji,« je dejala Mojca Briščik, predsednica festivala Zlati boben.

Nova vizualna podoba

Vizualna podoba je sestavljena iz naravnih elementov, ki obkrožajo dogodek: morje, sonce in jadranski cvet. »Ti preprosti, a pomembni mikroelementi so ključni pri iskanju ravnovesja med preteklostjo in sedanjostjo ter ustvarjajo svojevrsten preblisk v prihodnost,« razloži Marko Klemen, umetniški direktor na DROM agency, ki festivalsko podobo soustvarja že četrto zaporedno leto. »V podobi sta poudarjeni dve osnovni barvi, ki nas spominjata na poletje; rumena simbolno predstavlja sonce in svežo kreativnost, modra pa festival povezuje s (pri)morjem. Tipografija ima malo grafičnih elementov z razlogom, saj nismo želeli odvrniti pozornosti od glavnega sporočila – pomena kreativnosti in njene vloge pri soustvarjanju sveta.«

kjn

Diggit

Prijavi se na 10DIGGIT

Intervju

game gang show
30. 03. 2023

Pred igričarskim spektaklom Game Gang Show smo se pogovarjali z vodjo projekta Gašperjem…

hm
29. 03. 2023

Nekdanji svetovni prvak v smučarskem krosu je javnosti predstavil svojo novo blagovno…

štalec
25. 03. 2023

Z Andražem Štalcem, soustanoviteljem digitalne agencije Red Orbit, smo se pogovarjali o…

»Sem analitičen človek, ampak odločitev ne sprejemam na podlagi podatkov, jih pa želim poznati. Ne gre torej za »data-driven« odločitve, temveč tiste…

Naši avtorji