Nova celostna grafična podoba CMG, digitalne agencije iz Istre
Agencija CMG s sedežem v Pulju in podružnincami v Zagrebu, Londonu in New Yorku, v kateri že leta uspešno ustvarjajo vsebine za globalne blagovne znamke, ima novo ime in celostno grafično podobo.
Kaja Kovič
CMG že leta ustvarja kampanje za globalne znamke, kot so P&G, GSK, ConvaTeca, Novartis, Syngenta, Rimac Automobili in druge. Za naročnike so naredili že več kot 50 tisoč projektov, upravljajo približno 1000 spletnih mest na več kot 100 trgih in ustvarjajo vsebine za različne digitalne kanale.
CMG Digital predstavlja prihodnost
Poleg nove podobe so se v CMG odločili tudi za spremembo imena in se po novem imenujejo CMG Digital. »CMG se je v času svojega obstoja spreminjal, razvijal in prilagajal. Poleg zahtev kupcev in trga se je CMG prilagajal svojim zaposlenim. Dozoreli smo na več področjih, predvsem v vrednotah agencije in naboru storitev, ki jih ponujamo našim strankam, zdaj pa čutimo, da je čas za nov videz in novo sporočilo, ki ga pošljemo svetu. Vstopamo v novo obdobje, ki ga bo zaznamovala nadgradnja našega poslovnega modela, zato želimo, da je naša prenovljena blagovna znamka ogledalo vsega, kar bo CMG Digital predstavljal v prihodnjih letih,« pojasnjuje Ana Tolić, izvršna direktorica CMG Digital.
Agencija CMG Digital opravlja širok razpon storitev, od enostavnejših vsebin do kompleksnih digitalnih transformacij platform, modelov in same digitalne organizacijske strukture. Oblikujejo in programirajo spletne strani, razvijajo aplikacije, ustvarjajo in izvajajo SEO strategije, nudijo kreativne storitve, kot so pisanje besedil, grafično oblikovanje, urejanje videov, 3D transkreacijo, prevajanje, UI/UX oblikovanje in oblikovanje vsebin. Največja posebnost CMG Digital pa je razvita metodologija dela in ponudbe, ki strankam po vsem svetu prihrani do 40 odstotkov časa in s tem računa.
V prihodnje več družbene odgovornosti
»CMG se je v digitalnem svetu že uveljavil kot vodilni na trajnostnem področju. Digitalno recikliranje smo standardizirali že dolgo preden je postalo obvezno. Uradno predstavitev nove identitete agencije smo simbolično povezali z dnevom planeta Zemlje. Digitalna industrija je v fazi hitre rasti in vsi skupaj moramo poskrbeti, da slednja ne bo škodila okolju in vsem, ki prihajajo za nami. V CMG Digital se bomo osredotočili na dodatno standardizacijo pristopa k digitalni trajnosti, zato je naš fokus na ustvarjanju digitalnih vsebin, ki jih je mogoče večkrat uporabiti ob različnih priložnostih in na različnih platformah. S tem se izognemo večkratni materialni proizvodnji in prihranimo vire na vseh ravneh,« pravi Ana Tolić.