timo
Aktualno

Nogometni klub Chelsea se vrača v šestdeseta leta

Britanski nogometni prvoligaš se v sodelovanju z Nikejem z novimi dresi in spremljajočim »psihedeličnim« oglasom spominja šestdesetih let prejšnjega stoletja in takratnih umetniških posebnosti.

Čeprav novi dresi nekaj ur po predstavitvi delijo mnenja (to je sicer reden spremljevalec predstavitev nove športne opreme pri praktično vsakem nogometnem klubu), pa jim je težko očitati dolgočasnost. Za drese s tako imenovanim vzorcem zig-zag in številnimi drugimi vizualnimi je londonski klub in letošnji finalist lige prvakov dobil navdih pri umetniški smeri Op-Art, ki se je uveljavila v Londonu v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Oglas, v katerem na trenutke pozabite, da gre za predstavitev dresov nogometnega kluba, spremlja skladba »Time of the Season« legendarne britanske zasedbe The Zombies.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji