Nives Roš je nova direktorica komerciale pri Medii24
Nives Roš je začela svoje delo kot direktorica komerciale v medijski hiši Media24, pri čemer bo njena vizija oživitev tiskanih medijev.
Kot pravi Nives Roš, se zaveda, da se v nov izziv podaja v za medije izjemno turbulentnem času. »Nove tehnologije spreminjajo navade bralcev in želje oglaševalcev. Vendar pa sem se hitremu tempu nenehno spreminjajočega medijskega okolja vedno prilagajala. Za mano je namreč uspešna 20-letna kariera direktorice oglasnega trženja v časopisni hiši Dnevnik. Ta leta so me naučila, da so novi trendi v trženju pozitiven izziv, ki čaka, da ga izkoristimo za rast in dobre zgodbe,« pove in doda, da bo v novi sredini in z novo ekipo sodelavcev s ponosom delila tudi svojo strast do tiskanih medijev.
»Verjamem, da so lahko slednji, v tem času digitalnega (pre)obilja, s svojimi verodstojnimi in za bralce zanimivimi zgodbami trden temelj naših spletnih vsebin. Zato je moja vizija jasna: ponovno obuditi veljavo tiskanih medijev in njihovega oglasnega prostora, te butične prednosti pa nadgraditi na digitalnih platformah,« pravi. Po njenem mnenju je za izpolnitev te vizije ključno dvoje: »Najprej ekipa, ki soustvarja nove zgodbe. Le ekipa ljudi, ki med seboj sodelujejo, se razumejo in predvsem spoštujejo, je lahko uspešna. Ne samo danes, ampak na dolgi rok. Zatem pa je ključno tudi razumevanje potreb strank in ustrezno oblikovanje identifikacij njihovih ciljnih skupin. Prepričana sem, da bomo s to filozofijo s sodelavci uspešno ustvarjali nove, privlačne in ciljno usmerjene projekte. In ne nazadnje gradili most med bralci, mediji in oglaševalci. Medijsko krajino namreč ustvarjamo skupaj.«