
NIVEA seli odnose z javnostmi na Hrvaško
Agencija Adrema po dvanajstih letih končuje sodelovanje z Beiersdorfom in njihovim paradnim konjem, blagovno znamko NIVEA. Po novem bo Beiersdorf sodeloval s hrvaško agencijo Dialog, ki bo pokrivala celotno regijo preko svojih partnerskih podjetij.
Kot je za MM povedal Kamenko Kesar, lastnik agencije Adrema, odločitev o tem, da prenehajo delati z NIVEO, vsekakor ni padla čez noč. »Ni enostavno narediti takšnega koraka. Na Adremi nam je bilo pomembno, da naši odnosi ostanejo dobri, da drug drugega razumemo in se strinjamo, da je na dolgi rok takšna odločitev za obe strani najboljša. Dvanajst let je kar dolga doba in tista športna prispodoba, da se posloviš, ko so rezultati res dobri, je na mestu in ima smisel,« pravi.
Doda, da je bila NIVEA sicer res ena od njihovih večjih naročnic, je pa struktura naročnikov Adreme in storitev, ki jih ponujajo, ravno prav razvejana, da jim omogoča sprejemati tudi takšne odločitve.
Adrema bo zdaj globalnega kozmetičnega velikana »zamenjala« za slovensko blagovno znamko ULLA. »Delo z globalno znamko je seveda drugačno od soustvarjanja lokalne blagovne znamke. Pri lokalni so vajeti v rokah ljudi, s katerimi se lahko pogosto videvaš in se lahko z njimi pogovarjaš, greš z njimi večkrat na kavo, dobiš iz prve roke razmišljanja, ideje, iz prve roke slišiš vizijo. Soustvarjanje in pomoč lokalnemu podjetju je nekaj, kar nam ta trenutek bolj ustreza in zato temu dajemo prednost,« pravi Kamenko Kesar.
Z blagovno znamko ULLA so že sodelovali pri digitalnem marketingu, zdaj pa so v celoti prevzeli še vajeti odnosov z javnostmi in podporo v marketingu.
