Nikola Bubanj
Aktualno

Nikola Bubanj iz Grey Group Europe k Herman & partnerji

Nikola Bubanj se 2. marca 2020 pridružuje družbi Herman & partnerji, kjer bo prevzel vodenje Alkemy na področju JV Evrope. Tako postaja deseti partner v družbi Herman & partnerji. Družbi se pridružuje po 14-letnem uspešnem sodelovanju z Grey Group Europe

Ob tem sklenitev strateškega partnerstva med Herman & parterji in Alkemy v regiji omogoča učinkovito strateško svetovanje in izvedbo celostnih projektov digitalne transformacije, pri katerih ima Alkemy kot eden od vodilnih evropskih ponudnikov obsežne izkušnje iz panog finančnih dejavnosti (bančništva in zavarovalništva), telekomunikacij, trgovine, energetike itd. Nikola Bubanj je ob tem izpostavil, da je »napočil čas za agilne in močno strateško usmerjene svetovalne družbe in agencije, kot je Herman & partnerji. Strateško partnerstvo z družbo Alkemy prinaša povezavo med digitalnim okoljem in tehnologijo, ki temelji na podatkovni rabi, lastnih vsebinah, tehnologiji in se ne omejuje na posamezno platformo«.

Strateško partnerstvo za družbo Herman & partnerji prinaša nov razvojni mejnik, meni glavni direktor družbe dr. Denis Mancevič, ki pravi: »Prihod Nikole Bubanja in strateško partnerstvo z Alkemy je pomemben korak na poti realizacije naše vizije, ki v jedru povezuje strateške svetovalne storitve, kreativne rešitve in tehnologijo v učinkovit splet rešitev za sodobne poslovne cilje. S tem bomo našim naročnikom lahko ponudili celovito ponudbo strateškega svetovanja, rešitev in orodij na vseh nivojih poslovanja«.

Alkemy je mednarodna digitalna svetovalna družba, ki razvija digitalne rešitve za več kot 30 globalnih podjetij in v Slovenijo prihaja prvič. Družba v Evropi, ZDA in Južni Ameriki zaposluje več kot 700 strokovnjakov in ustvarja več kot 80 milijonov evrov letnega prometa.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji