Niko Slavnič prevzel vodenje marketinga v HTEC Group
Silicijeva dolina je bogatejša za še za enega Slovenca, ki mu je uspel »veliki met«. Niko Slavnič je namreč oktobra 2020 prevzel skrb za celovito rast podjetja na mestu vodje marketinga pri HTEC Group s sedežem v San Franciscu.
Niko Slavnić je nabiral marketinška, predavateljska in investitorska znanja s številnimi mednarodnimi izkušnjami predvsem v Evropi, zdaj pa je sprejel izziv, da sodeluje v enem najhitreje rastočih tehnoloških podjetij, ki je v zadnjih štirih letih zelo zraslo, zaposluje pa že 700 inženirjev v pisarnah sedmih držav.
Slavnić je svojo poslovno pot začel v marketingu v družinskem podjetju pri 16-ih letih, od takrat pa je svoja marketinška znanja razširil s podjetništvom in naložbami v več kot petnajstih projektih (med njimi IQbator, In Your Pocket v Latviji, The Slovenia, Centinel v Estoniji, Optiprint ...). Znanje je nabiral tudi na Harvard Business School, UVA Univerzi v Amsterdamu, International Management Teachers Academy in na Univerzi v Ljubljani.
Svoje znanje in izkušnje redno deli že več kot 20 let kot predavatelj na ESSCA - École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers in IEDC - Bled School of Management in gostujoči govornik v več kot tridesetih državah. Njegova mešanica marketinških izkušenj, podjetniške prakse in investitorskega znanja se je izkazala za posebej koristno pri pregledu več tisoč start-upov, med katerimi je izbranim pomagal pri hitri rasti.