nike
Aktualno

Nike poziva k enotnosti

Nike v sodelovanju s krovno agencijo Wieden+Kennedy v novem oglasu vrnitev športnega dogajanja po svetu in enakopravnost poudarja tudi z mojstrsko videomontažo.

V tretjem oglasu v okviru oglaševalske akcije »Ne morete nas ustaviti« (»You Can't Stop Us«) ne manjka športa in ne manjka športnih zvezd. Tako lahko gledamo osredotočenost teniške igralke Serene Williams, zabijanje košarkarja Lebrona Jamesa, odločnost nogometašice Megan Rapinoe in značilno proslavljanje zadetka nogometaša Cristiana Ronalda. Nike z oglasom močno poudarja tudi vključenost. V njem nastopa precej širok nabor športnikov na vseh ravneh, vse od profesionalcev pa do najmlajših, ki (še) trenirajo na strehi bloka.

Ne prikazujejo le lepih strani športa. Gledamo lahko trpljenje ob poškodbah, atletinja v polnem šprintu pade čez oviro, igralec bejzbola pa na primer v izbruhu jeze zlomi kij.

»Močan« element oglasa so tudi prizori praznih dvoran in stadionov in razkuževanje tribun. Že tako hitro prehajanje kadrov pa spremlja premetena montaža. Oglas namreč ves čas trajanja spremljate na t.i. dvojnem zaslonu

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji