
Nik Schwarzmann in oglasi, ki prikazujejo še neviden zorni kot
Nik Schwarzmann, nekdanji član »Dunking Devilsov« in zdajšnji mojster TikToka, sicer pa kreativni strateg in partner pri podjetju 916 HUB, je za MM razkril najljubše oglase, ki imajo skupno točko – dovršenost.

Kaja Kovič
WC Net: »Smrdi, smrdi, kako smrdi«
Oglas, ki se mi je za vedno vtisnil v spomin. Kot otrok sem ga znal na pamet. Danes bi zanj rekel, da ima odličen hook, kar je ključno tudi pri vsebinah za TikTok.
Soltec: Djuro
Presenečenje na presenečenje. Video stalno drži pozornost, ker ves čas čakaš, kaj sledi. Djuro pa je v vlogi tako naraven, da je skoraj preveč dober. VIDEO
Kanye West in oglas za Super Bowl
Najmanjši proračun, a najbolj pogumna poteza. Slog me nekoliko spominja na sceno iz Batmanovega filma The Dark Knight, kjer se Joker sam snema in v kamero govori na podoben način.
Bad Bunny x Calvin Klein
Estetsko, dinamično, glasbeno dovršeno. In čeprav bi me osebno še bolj pritegnil spot s Shakiro, tu vse deluje. VIDEO
This is Norway
Oglas za TikTok, ki dokaže, da lahko z najmanj besedami poveš največ. Tempo in montaža, ki te preprosto potegneta. VIDEO
Kateri element ali kreativna rešitev vas pri teh petih oglasih najbolj pritegne?
Najbolj me pritegnejo zabavni vložki in elementi presenečenja. Obožujem, ko me oglas preseneti s konceptom ali detajlom, ki ga ne pričakuješ.
Ali je kateri od teh oglasov vplival na vaše delo?
Vsi. Vsak na svoj način. Spodbujajo me, da v vsaki novi vsebini poiščem svežino, poskušam prikazati še nepredstavljen zorni kot. Da se vprašam, česa še nismo videli.
V katerem oglasu pa bi najraje nastopili?
»This is Norway«. Prvič zato, ker bi z veseljem obiskal Norveško. In drugič, ker se mi zdi, da bi se v takšni vlogi odlično znašel.