Ni lahko biti družbeno odgovoren
»Čedalje več ljudi po vsem svetu bolj ali manj uspešno spreminja svoje navade in poskuša biti čim bolj družbeno odgovornih. To pa – resnici na ljubo – ni vedno najlažja stvar na svetu,« pravijo pri francoskem trgovcu E.Leclerc.
Pri E.Leclercu so ponosni na svoje kupce, ki poskušajo kupovati lokalno pridelana organska živila, ki reciklirajo in ponovno uporabljajo izdelke ter pred nakupom skrbno preberejo, kaj piše na deklaraciji. »Čedalje več Francozov se trudi jesti čim bolj zdravo in pozitivno vplivati na zdravje svoje družine ter skrbeti za okolje. Pri tem pa jih le redko kdo pohvali. Še več – nihče jim ne prizna, da biti družbeno odgovoren ni lahko,« pravijo. V najnovejši oglaševalski akciji, ki so jo zasnovali v pariški agenciji BETC, so se zato odločili pohvaliti vse tiste, ki se trudijo postati odgovorni potrošniki.
Oglas v daljši in krajši različici bo na ogled na televiziji, v kinematografih in na spletu, v okviru oglaševalske akcije pa pripravljajo tudi aktivacije v trgovinah in navodila za družbeno odgovorno ravnanje, ki jih bodo širili s pomočjo družbenih omrežij.