NYT
Aktualno

New York Times nad upad oglasnih prihodkov s povečano prodajo naročnin

New York Times se za zdaj sooča z manjšim padcem oglaševalskih prihodkov, a zaradi inflacije in oslabljenega gospodarstva pričakuje večji upad. Odločili so se, da bodo ta izpad nadomestili s spodbujanjem prodaje naročnin.

»Podjetja ne vlagajo manj denarja v oglaševanje le zaradi inflacije in morebitne recesije v prihodnosti, veliko se jih tudi preusmerja na druge komunikacijske kanale, saj si ne želijo oglaševati v bližini novic,« pravijo pri New York Timesu.

Rešitev je v osnovnem poslanstvu

Ker želijo izravnati izpad prihodkov, so se odločili, da se bodo intenzivneje zanesli na svojo osnovno dejavnost – prodajo novic. Glavna izvršna direktorica Meredith Kopit Levien New York Timesa pravi, da se bodo tega bodo lotili z bolj agresivno prodajo naročnin, posameznih člankov, iger, kuharskih receptov in drugih storitev, ki jih ponujajo. »Naročniki bodo sčasoma plačali več za naše storitve in je zelo malo verjetno, da bi tovrstne pakete odpovedali. Znano je, da so naročniki paketov pripravljeni plačati več za naročnino in hkrati dlje časa ostanejo naročniki,« dodaja.

Načrt bo medijski hiši pomagal pri izpadu prihodkov, po drugi strani pa tudi pri rasti. V drugem četrtletju leta so uspeli pridobiti 180.000 novih digitalnih naročnikov, tako da imajo zdaj skupno 9,2 milijona naročnikov. Kopit Levienova je prepričana, da lahko do leta 2027 dosežejo 15 milijonov naročnikov.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji