bla
Aktualno

Netflixova oglaševalska grozljivka o grozljivkah

Netflix je svoj portfelj grozljivk oglaševal z interaktivno svetlobno vitrino, ki pa se ni ustavila le pri fiktivni grozi.

Agencija Publicis Italija je v okviru oglaševalske akcije »Klasična grozljivka« (»A Classic Horror Story«), ki oglašuje tudi predstavitev istoimenske grozljivke, poskrbela, da marsikateri mimoidoči na ulicah Milana ni zlahka zaspal. Instalacija je sprva strašila le preko ogromnega digitalnega zaslona, zvečer pa je sledil glavni del predstave. Negativec v podobi groznega zasledovalca se je iz instalacije »preselil« tudi na ulico in nič hudega slutečim mimoidočim močno dvignil srčni utrip.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji