bla
Aktualno

Netflixova oglaševalska grozljivka o grozljivkah

Netflix je svoj portfelj grozljivk oglaševal z interaktivno svetlobno vitrino, ki pa se ni ustavila le pri fiktivni grozi.

Agencija Publicis Italija je v okviru oglaševalske akcije »Klasična grozljivka« (»A Classic Horror Story«), ki oglašuje tudi predstavitev istoimenske grozljivke, poskrbela, da marsikateri mimoidoči na ulicah Milana ni zlahka zaspal. Instalacija je sprva strašila le preko ogromnega digitalnega zaslona, zvečer pa je sledil glavni del predstave. Negativec v podobi groznega zasledovalca se je iz instalacije »preselil« tudi na ulico in nič hudega slutečim mimoidočim močno dvignil srčni utrip.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji