netflix
Aktualno

Netflix izgubil milijon naročnikov, a povečal prihodke

Izguba tako velikega števila naročnikov sicer predstavlja velik udarec za ponudnika pretočnih vsebin, a vrednost njihovih delnic je poskočila, v drugem četrtletju pa so se prav tako povečali tudi prihodki.

Novica ni tako slaba, kot je videti na prvi pogled, pišejo tuji mediji. Izpad naročnikov je precej nižji od lastne napovedi, po kateri naj bi pretočni velikan izgubil dva milijona naročnikov. Informacija, da je Netflix izgubil »le« milijon naročnikov, je pozitivno vplivala na njihove delnice, katerih vrednost je poskočila za 8 odstotkov. Spomnimo, ko je letos aprila tehnološki velikan objavil, da so v prvem četrtletju izgubili 200.000 naročnikov, je vrednost delninc strmo padla in prav zato so bile zadnje dva dni oči vlagateljev in medijskega sveta uprte v borzo. Ta jih je pomirila.

Poslovni rezultati drugega četrtletja so pozitivno presenetili tudi s tem, da je Netflixov dobiček v tem obdobju znašal 1,4 milijarde dolarjev, kar je 100 milijonov več kot v prejšnjem četrtletju. Prihodki so se na medletni ravni povečali za približno 8,6 odstotka na 7,9 milijarde dolarjev.

Največja izguba v ZDA in Kanadi

Do največjega izpada naročnikov na Netflixove pretočne vsebine je prišlo na njegovih dveh največjih trgih, v Združenih državah Amerike in Kanadi. »V ZDA in Kanadi smo v drugem četrtletju izgubili 1,3 milijona uporabnikov, a skupna številka se je izravnala s povečanimi naročninami drugje,« so povedali v Netflixu.

»Naš izziv in priložnost je pospešiti prihodek in rast naročnikov z nadaljnjim izboljševanjem naših izdelkov, vsebine in marketinga, kot smo to počeli zadnjih 25 let, ter z učinkovitejšo monetizacijo našega velikega občinstva,« je družba zapisala v pismu vlagateljem. »Glede na skupno več kot 30 milijard dolarjev prihodkov, 6 milijard dolarjev dobička v lanskem letu, vse večji prosti denarni tok in močno bilanco stanja smo še vedno v močnem položaju,« so povzeli.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji