nestle
Aktualno

Nestlé Adriatic ima novo agencijo za korporativno komuniciranje

Komunikacijski laboratorij je od 15. januarja 2021 novi komunikacijski partner za korporativno komuniciranje družbe Nestlé Adriatic. Agencija bo po potrebi pokrivala tudi slovenski trg.

Agencija za integrirane komunikacijske rešitve Komunikacijski laboratorij bo zagotavljala popolno podporo na različnih področjih korporativnega komuniciranja – od dejavnosti, povezanih s strateškim komuniciranjem, javnimi zadevami, kriznimi in digitalnimi komunikacijami ter vodenjem dogodkov do aktivne krepitve odnosov z zunanjimi deležniki. Poleg hrvaškega bo agencija po potrebi pokrivala tudi slovenski trg.

»Verjamemo, da z novim komunikacijskim partnerjem delimo prepričanje, da je komunikacija eno najpomembnejših strateških orodij za izgradnjo ugleda. Skupaj bomo krepili položaj Nestléja kot multinacionalke, ki s konkretnimi pobudami in dejanji prispeva hrvaški družbi. Naš poudarek bo ostal na izobraževanju o pravilni prehrani in zdravem načinu življenja, zaposlovanju mladih in okoljski trajnosti,« pravi Irena Kurtanjek, vodja korporativnega komuniciranja pri Nestlé Adriatic.

Nestlé s svojim novim partnerjem še naprej potrjuje svoje močne poslovne ambicije v regiji s sodelovanjem s strateškimi partnerji in zmagovalnimi skupinami. »Veseli nas, da smo del ekipe Nestlé. V agenciji to vidimo kot priložnost, da svojemu novemu naročniku zagotovimo učinkovite integrirane komunikacijske rešitve, ki prispevajo h komunikaciji in krepijo ugled Nestléja v prihodnjih letih. Zahvaljujoč naši izkušeni skupini strokovnjakov za odnose z javnostmi verjamemo, da bomo prispevali k doseganju ciljev in uspeha vodilnega svetovnega prehrambnega podjetja,« je povedala Manuela Šola, lastnica in izvršna direktorica agencije Komunikacijski laboratorij, ki dodaja, da bodo skupaj nadaljevali s konkretnimi aktivnostmi in ustvarjanjem vsebin z dodano vrednostjo.

Naslovnica 477

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji