NEM Dubrovnik vabi
Od 6. do 9. junija 2022 bo v Dubrovniku B2B konferenca NEM Dubrovnik, ki je namenjena razvoju televizijske panoge v državah Jugovzhodne Evrope. Organizatorji so že razkrili program; glavna govorka bo Christina Sulebakk, predstavnica družbe HBO Max.
Mediavision
NEM Dubrovnik 2022 bo letos že devetič gostil vse, ki odločajo in ustvarjajo sedanjost in prihodnost televizijske panoge. Evropski dogodek, posvečen televiziji, organizatorji najavljajo kot »TV dogodek z najlepšim razgledom«. Večina predstavitev, panelov, predvajanj, dogodkov in mreženj bo v hotelu Dubrovnik Palace in na nekaterih drugih zanimivih lokacijah, celoten urnik pa je dostopen na uradni spletni strani.
Ključni poudarki programa so po besedah organizatorja, hrvaške agencije za marketing in televizijsko industrijo Mediavision, ekskluzivna predstavitev novih predpisov Zakona o elektronskih medijih na Hrvaškem, strategija in načrti pretočne platforme HBO Max, vloga odgovornosti free-to-air (FTA) televizije v času krize in svetovni trendi v primerjavi s Srednjo in Vzhodno Evropo. Kot omenjeno, bo ključna govorka Christina Sulebakk, generalna direktorica HBO Max za Evropo, Bližnji vzhod in Azijo. Pobliže bo predstavila načrte in strategijo širitve družbe. »HBO Max širi svoje delovanje v 27 evropskih držav, med katerimi so tudi države Srednje in Vzhodne Evrope, NEM pa je popoln trenutek, da se predstavimo,« pravi.
Ključni paneli in teme
Nekateri najuspešnejši odločevalci panoge se bodo tudi letos zbrali na panelu z naslovom Pogled z vrha televizijske panoge. Katere poslovne prakse, vrednote in pristopi so se izkazali kot najuspešnejši v tej dinamični industriji, bodo razkrili Branko Čakarmiš (Pro Plus), Hans Troelstra (M7 Group) in Christoph Limmer (Eutelsat), pogovor pa bo moderirala Kasia Madera, novinarka in voditeljica mreže BBC World News.
Odgovornost za preverjeno in zanesljivo informiranje je danes še posebej pomembna, zato bodo o pri tem uporabljenih strategijah in orodju razpravljali na panelu Ključna vloga FTA v času krize. O tem, kako vodilni televizijski kanali FTA razlikujejo resnične novice od lažnih, bodo govorili Robert Šveb (Hrvatska radiotelevizija), Dražen Mavrić (Nova TV) in Matthias Settele (TV Markíza), pogovor pa bo vodil Chris Dziadul (Broadband TV News).
O vplivu free-to-air televizije bodo govorili tudi na panelu Je FTA še vedno najboljši način, kako doseči množične gledalce? pod pokroviteljstvom Prve TV, k razpravi pa bo svoj vpogled prispevala Kateryna Edelshtein (Nielsen).
Poseben program: Nov zakon na Hrvaškem
NEM Dubrovnik 2022 bo letos tudi platforma za ekskluzivno najavo novih zakonskih predpisov o elektronskih medijih, ki bodo vplivali na operaterje, pretočne platforme in nacionalne televizije na Hrvaškem ter vse, ki se na Hrvaškem ukvarjajo z avdiovizualno storitvijo.
Predstavitve in dogodki za mreženje
V štirih dneh festivala se bodo predstavile številne televizijske in produkcijske hiše. Gostiteljica prvega večera bo produkcijska hiša ZDF Studios, gostitelj drugega večera Beta Film, tretjega pa Telekom Srbija. Predstavila se bodo še podjetja Blue Ant Media, SPI International/FilmBox, Canon in Zattoo ter tehnološka podjetja Vionlabs, Brightcove in Whip Media, ki iz prve roke sodelujejo v novi eri televizije.