NC3
Aktualno

NC3: Nov igralec na področju strateškega komuniciranja

Denis Mancevič in Nina Stankovič, oba izkušena svetovalca na področju strateškega komuniciranja in javnih zadev, sta ustanovila komunikacijsko svetovalno družbo NC3 (New Century Corporate Communications).

Denisu Manceviču, ki je pred novim letom najavil partnerski izstop iz komunikacijske agencije Herman & partnerji, se bo kot partnerka pridružila Nina Stankovič, komunikacijska svetovalka z dvajsetletnimi izkušnjami iz političnih in javnih kampanj ter strateških projektov za nevladne organizacije.

S širšo ekipo bo družba ponujala celostni sklop storitev s področja strateškega komuniciranja in odnosov z javnostmi. »Podjetje NC3 bo usmerjeno predvsem v svetovanje večjim podjetjem in organizacijam v Sloveniji in širši regiji Zahodnega Balkana. Takšne organizacije namreč za svoje komunikacijske izzive iščejo predvsem strokovne ekipe z dolgoletnimi izkušnjami na naročniški in tudi izvedbeni ravni,« pravita ustanovitelja.

Kot izpostavlja Mancevič, »izkušnje zadnjih let nazorno kažejo, da lahko komunikacijski svetovalci največ dodane vrednosti prinesemo takrat, ko znamo učinkovito kombinirati številna komunikacijska orodja in kanale z odličnim vpogledom v strateške, poslovne in druge izzive organizacij. Posledično govorimo o preseganju 'zgolj' komunikacijske funkcije in izzivov s področja odnosov z javnostmi. Tako lahko bolje naslavljamo strateške izzive, s katerimi se praktično vse organizacije danes redno srečujejo, saj komunikacija dobiva osrednjo vlogo. Vlogo, ki determinira uspeh, zmago ali poraz«. 

Nina Stankovič k temu dodaja, »da še vedno obstaja zmotno prepričanje, da organizacije delujejo v vakuumu in ne v določenem specifičnem lokalnem, nacionalnem in globalnem okolju. Množice zunanjih in notranjih deležnikov s svojimi aktivnostmi močno posredno ali neposredno vplivajo na uspešnost delovanja, profitabilnost ali celo na sam obstoj organizacij. Vidimo lahko, da dolgoročno najuspešnejše organizacije znajo ne le identificirati ključne deležniške skupine, ampak z njimi tudi vzpostaviti učinkovito komunikacijo. Mi jim lahko pri tem učinkovito pomagamo tako na strateško svetovalni kot tudi operativno izvedbeni ravni«.

O partnerjih

Dr. Denis Mancevič je leta 2013 doktoriral iz družboslovnih znanosti, leta 2018 pa zaključil Executive MBA program. V svoji profesionalni karieri je deloval v diplomaciji ter gospodarstvu, med drugim je v obdobju 2014-2017 zasedal vodstvene položaje znotraj Skupine SIJ, pozneje pa bil soustanovitelj in direktor integrirane komunikacijske agencije Herman & partnerji (2019-2022). Ima izkušnje iz vodenja kompleksnih strateških komunikacijskih projektov za mnoga uveljavljena mednarodna in domača podjetja (iz energetike, telekomunikacij, financ in drugih panog), kot tudi iz delovanja nadzornih svetov in korporativnega upravljanja. Je redni kolumnist, mentor in predavatelj.

Nina Stankovič je politologinja z več kot 20-letnimi izkušnjami iz novinarstva, strateškega komuniciranja in javnih zadev. Na različnih pozicijah je delovala v državnem zboru RS, evropskem parlamentu in izvršnih organih vlade RS. Znanje in izkušnje je nabirala tudi v mednarodnem političnem in poslovnem okolju. Je specialistka za strateško in krizno komuniciranje, načrtovanje in vodenje političnih kampanj ter odlična poznavalka javnih sistemov in medijske krajine. Kot aktivna državljanka že od mladosti aktivno sodeluje z različnimi nevladnimi in civilno-družbenimi organizacijami na lokalni in nacionalni ravni, ki jim pomaga pri realizaciji njihovih strateških ciljev.  

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji