bla
Aktualno

Nazdraviti ali ne nazdraviti?

Za Heineken v novem oglasu v luči »treznega« januarja to ni več vprašanje.

Heineken z novim oglasom, ki je delo trenutno ene od najboljših evropskih agencij Publicis Milano, združuje promocijo svojega brezalkoholnega ležaka in pa »treznega« januarja (ang. dry January), ki sledi z vidika praznovanja napornemu decembru. Kot pove že sam slogan akcije »Nazdravite brez alkohola. Zdaj lahko.« (»Cheers with no alcohol. Now You can.«), lahko zdaj nazdravljajo tudi tisti, ki sicer ne pijejo alkohola in so bili zaradi tega (vsaj pri nazdravljanju) prikrajšani. Oglas je hkrati tudi sprehod skozi zgodovino, saj nas »zapelje« vse od vikinških pohodov do »norih dvajsetih«.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji