Navijajmo pametno
Aktualno

Navijajmo pametno

Telekom Slovenije v sklopu komunikacijske platforme »Uživajmo pametno« v sodelovanju z agencijo Pristop nagovarja športni del vedenja in navijanja ter spodbuja k odgovornemu navijanju, tako v digitalnih kot tudi v realnih svetovih.

Kot pravijo, so namreč digitalni svetovi preplavljeni s športnimi vsebinami in besedami vzpodbude, žal pa pogosto tudi z negativnimi komentarji.

»S pobudo Navijajmo pametno želimo pokazati, da lahko skupaj prispevamo k bolj spodbudnemu in podporno naravnanemu digitalnemu okolju za naše športnike,« pravijo. Dodajajo, da sovražni govor na spletu lahko resno vpliva na psihično pripravljenost in motivacijo športnikov, zato je pomembno, da se izogibamo negativnim komentarjem. »Podprimo olimpijce s prijaznimi in pozitivnimi besedami in pokažimo, da znamo slovenski navijači navijati pametno in odgovorno tudi na spletu,« še pozivajo.

V televizijskem oglasu pomembno sporočilo širijo plezalka Janja Garnbret, odbojkar Tine Urnaut in atletinja Anita Horvat, ki so bili v preteklosti tudi sami že tarča sovražnih komentarjev. Z odločnimi tleski, ki spremenijo sovražne komentarje v spodbudna sporočila, opominjajo, da lahko nepremišljen glas ali komentar navijačev boli kot poraz in navijače pozivajo, naj navijajo pametno.

V sklopu kampanje so v oglasu predstavili tudi Spodbudnico, navijaško pesem, s katero želijo ozaveščati o pomenu pametnega navijanja in spodbujati naše olimpijce v Parizu. Del Spodbudnice je lahko postal prav vsak navijač, saj je s Hit radiem Center Telekom Slovenije zbiral glasove navijačev, ki prepevajo Spodbudnico.

Na Youtube kanalu Telekoma Slovenije najdete celotno verzijo Spodbudnice z besedilom, ki ga lahko v znak podpore zapojete našim športnikom, Telekom Slovenije pa bo Spodbudnico navijačev iz celotne Slovenije dostavil Olimpijcem v Pariz.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji