Najbolj plesni božični oglasi
Ker letos bolj kot kadar koli prej potrebujemo malo razvedrila, so se nekatere blagovne znamke odločile, da bodo svoje praznične oglase obarvale plesno.
O dveh plesnih oglasih smo že poročali. Eden od njih je Amazonov, posneli pa so ga v Ljubljani. Zvezdnica oglasa je mlada balerina, ki ji zaradi epidemije odpade plesni nastop, nadomesti pa ga kar z nastopom na strehi svojega bloka.
Drugi je Burberryjev, v njem pa na posodobljeno pesem »Singing in the rain« po londonskih ulicah plešejo štirje plesalci.
Med oglasi, ki smo jih opazili, je še oglas modne znamke Gucci. Če se bodo letošnje božične zabave odvijale preko Zooma, s pomočjo tega oglasa »odpotujete v času« v pisarno iz devetdesetih let prejšnjega stoletja. V njej se sodelavci pripravljajo na retro božično zabavo, na kateri se prepustijo plesu in karaokam. Pod oglas se je podpisal priznani režiser Akinola Davies mlajši.
Body Shop je letos predstavil svojo prvo božično oglaševalsko akcijo, v njej pa so se povezali s televizijskim programom Channel 4 in opozorili na to, da je v Veliki Britaniji veliko brezdomk. V oglasu, ki ga je ustvarila agencija TCO London, so predstavili zgodbe mladih žensk skozi sodobno poezijo in ples.