plesni oglasi
Aktualno

Najbolj plesni božični oglasi

Ker letos bolj kot kadar koli prej potrebujemo malo razvedrila, so se nekatere blagovne znamke odločile, da bodo svoje praznične oglase obarvale plesno.

O dveh plesnih oglasih smo že poročali. Eden od njih je Amazonov, posneli pa so ga v Ljubljani. Zvezdnica oglasa je mlada balerina, ki ji zaradi epidemije odpade plesni nastop, nadomesti pa ga kar z nastopom na strehi svojega bloka.

Drugi je Burberryjev, v njem pa na posodobljeno pesem »Singing in the rain« po londonskih ulicah plešejo štirje plesalci.

Med oglasi, ki smo jih opazili, je še oglas modne znamke Gucci. Če se bodo letošnje božične zabave odvijale preko Zooma, s pomočjo tega oglasa »odpotujete v času« v pisarno iz devetdesetih let prejšnjega stoletja. V njej se sodelavci pripravljajo na retro božično zabavo, na kateri se prepustijo plesu in karaokam. Pod oglas se je podpisal priznani režiser Akinola Davies mlajši.

Body Shop je letos predstavil svojo prvo božično oglaševalsko akcijo, v njej pa so se povezali s televizijskim programom Channel 4 in opozorili na to, da je v Veliki Britaniji veliko brezdomk. V oglasu, ki ga je ustvarila agencija TCO London, so predstavili zgodbe mladih žensk skozi sodobno poezijo in ples.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji