Naj slovenski oglasi 2020 – Publicis Groupe Slovenia
V pričakovanju izbora za MM-ovo akcijo 2020 bodo kreativci iz vrst slovenskih agencij izpostavili vsak po tri akcije konkurenčnih agencij, ki so jih v lanskem letu najbolj prepričale. Prvi so s svojim izborom predstavniki Publicis Groupe Slovenia.
»Sproščena in zabavna manjša in priložnostna ideja so nalepke »To ni Planica« Ljubljanskih mlekarn, ki preigrava dejstvo, da prazne embalaže legendarnega sladoleda ljudje uporabljajo za zamrzovanje in shranjevanje. Škoda, da je niso izkoristili za večjo aktivacijo.«
Matt Penko (umetniški direktor pri Publicis Slovenia)
»Druga je času krize relevantna iniciativna ideja NLB-ja »#OkvirPomoči«, ki upošteva dejstvo, da le-ti predstavljajo hrbtenico gospodarstva in najbolj čutijo posledice korone, in to dejstvo povezuje s poslanstvom banke biti opora svojemu okolju takrat, ko je to najbolj potrebno, ne samo kadar to lepo zveni na papirju.«
Maja Michieli (strateginja pri Publicis Groupe Slovenia)
»Tretja ideja potrjuje moč konteksta in potencial taktičnih idej ter je lep primer, kako daleč lahko seže zvestoba znamke.«
Aleš Kočevar (kreativni direktor pri Saatchi&Saatchi Ljubljana)