Naj slovenski oglasi 2020: Andreja Zadnik Andoljšek, Mercator
Po kreativcih nam svoje najljubše oglase razkrivajo tri tržnokomunikacijske direktorice, ki bodo letos pridružene članice žirije SOF-a. Prva med njimi je Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju.
Po njenem mnenju je bilo lansko leto kljub posebnim razmeram polno oglaševalskih akcij in sporočil blagovnih znamk. »Ker je bila oglaševalsko močno podprta, mi je od integriranih komunikacijskih akcij v spominu ostala rdeča zgodba zavarovalnice Generali. Situacija v preteklem letu je zagotovo prekrižala kakšen letni načrt, zamaknila in preusmerila predstavitev kakšne aktivnosti ter vsaj za določen čas spremenila način komunikacije z uporabniki. Del lanskega leta so bile oglaševalske aktivnosti tudi nekoliko bolj racionalizirane z vidika raznolikosti, opazen je bil premik s produktnih komunikacij v nekoliko okrepljene komunikacije blagovnih znamk, njihovih vrednot in vrednosti. Vendar tudi takšne razmere omogočajo kreativno izražanje v oglaševanju, le na drugačen način,« je prepičana Andreja Zadnik Andoljšek.
Dodaja, da kljub omejitvam v vsakodnevnem življenju življenje blagovnih znamk in razvojni načrti tečejo dalje: »To je bilo opazno že lani jeseni, ko se je začelo oglaševalsko dogajanje postavljati spet v bolj ustaljene tirnice. Z načinom poslovanja in pristopa do kupcev in uporabnikov smo se že prilagodili spremenjeni situaciji, oglaševalsko delovanje v letu 2021 poteka v bolj običajnem ritmu, verjamem pa, da smo v preteklem obdobju spoznali marsikaj novega, kar bo vplivalo na naše delo v prihodnje.«