NAJ OGLASI 2020: Robert Bohinec, Futura DDB
Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, pravi, da je bilo leto 2020 težko, zato so še posebej razveseljevale znamke, ki so trenutne ovire izkoristile za izstopajoče zgodbe.
Pivovarna Laško: Sponzorirani obiralci hmelja
»Še pomnite, karantenaši? Sredi marca 2020 se meje zaprejo za nedoločen čas. Zato aprila sezonski delavci iz Romunije ne morejo priti na redno obiranje hmelja, ki je nujna sestavina za proizvodnjo piva. Nastopi težava, a Pivovarna Laško postreže z rešitvijo, ki podpira kolektivni duh. Namesto sezonskih delavcev presenetljivo vpokliče kar svoje sponzorirane športnike, kar seveda postane vseslovenska zgodba, ki se organsko širi po medijih.«
Zavarovalnica Triglav: Virtualni gledalci v Planici
»Pisalo se je leto 1998. Na sončni četrtek smo se z avtobusom odpeljali v Planico na ogled tekme. Bili smo eden izmed srečnih razredov, ki jim je Zavarovalnica Triglav omogočila neposredno izkušnjo ogleda najdaljših poletov na svetu. Piše se leto 2020 in gledalci na planiškem prazniku so prepovedani. Zavarovalnica Triglav ne vrže smučk v koruzo in s pomočjo sodobne tehnologije omogoči alternativno prisotnost gledalcev – preko aplikacije Zoom in spletne tribune. Ta se je spretno vključevala tudi v televizijski prenos. Odlična poteza Triglava, ki ostaja eden od najboljših prijateljev Planice in nadaljuje tradicijo. Ne glede na vse.«
Kolesarska zveza Slovenije: Slovenija v rumenem
»Tadej Pogačar in Primož Roglič zmagata na sloviti dirki po Franciji. Enormni uspeh slovenskega kolesarstva se organsko prelije v navijaško kampanjo. Tako si rumeno barvo čez noč nadenejo Slovenci in Slovenke, mediji, fasade in celo blagovne znamke. Upam, da je Kolesarska zveza Slovenije z akcijo dosegla tudi potencialne pokrovitelje in svež kolesarski podmladek. Na prihodnje zmage.«