korona volvo
Aktualno

Naj »koronaoglasi« (4. del): od Volva in Jeepa do ČvekiFona

Tokratni izbor svojih najljubših oglasov s tematiko koronavirusa razkriva Peter Zabret, kreativni direktor v agenciji Pristop.

Kot pravi Peter Zabret, so se v času koronavirusa blagovne znamke z vidika kreativne odličnosti odzvale na tri različne, a povsem legitimne načine. Prvi se kaže predvsem v širjenju splošno znanih pozivov, kot je #ostanidoma. To sta učinkovito priredila Volvo s preprostim sporočilom in Jeep  z rekontekstualizacijo že predvajanega oglasa za Super Bowl z Billom Murrayjem. V tem pogledu je zanimiv tudi nekoliko predrugačen že predvajani oglas za Karlovačko, ki poudarja pomembnost ohranjanja medosebne razdalje.

Zelo nazorno so to pokazali v nalezljivo-žogičastem oglasu, natančno pa jo je v najboljši uporabi domin doslej ujel tudi Christoph Niemann na naslovnici za revijo The New Yorker.

new yorker korona

Drugi način odziva je po mnenju Petra Zabreta aktiviral blagovne znamke, da so spremenile svoj proizvodni proces ter ga prilagodile dani situaciji. Tega so se med drugim lotili pri proizvajalcu športnih čevljev New Balance in začeli z izdelovanjem zaščitnih mask. Da pa dobronamerna dejanja niso rezervirana le za največje, je pivovarna BrewDog kot ena od prvih zamenjala pločevinke za plastično embalažo in poskrbela za izdelavo razkužil.

new balance koronabrew dog korona

»Tretji odziv pa zadeva vznik povsem novih projektov, ki nagovarjajo družbo kot celote in ponujajo rešitev ali lajšanje težav ranljivih skupin, kot je osamljenost starejših, pri čemer velja omeniti slovenski ČvekiFon,« pravi. Zabret. Kot dodaja, pri vseh omenjenih projektih ne gre pozabiti tudi na razraščanje kreativnosti neštetih posameznikov, društev in družin v času karantene. »To le potrjuje brezčasnost misli Georga Loisa: 'Kreativnost je lahko rešitev za vse.' Upajmo, da se slednje čim prej izkaže tudi pri iskanju cepiva in izhoda iz sedanjosti,« sklene Zabret.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji