naj brano
Aktualno

Naj brano v 2020

Prispevki, ki so letos poželi največ pozornosti.

Amazonov božični oglas so posneli v Ljubljani

Amazon je letošnjo »sezono« božičnih oglasov odprl z oglasom »The Show Must Go On« in z njim postavil visoke standarde. Njegova posebnost je, da so ga posneli na več lokacijah po Ljubljani. Na podlagi tega članka je nastala tudi serija prispevkov »Slovenija kot oglaševalska destinacija«, kjer smo ugotavljali, da je Slovenija zanimiva tako za domače kot tudi tuje produkcijske hiše in oglaševalce.

Mediji pozivajo k oglaševanju

Marketing magazin je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravil serijo oglasov, namenjenih spodbujanju oglaševanja v medijih v času koronakrize. Oglasi opozarjajo, da je medije kriza močno prizadela, saj so oglaševalci že občutno oklestili svoje proračune, po drugi strani pa mediji v teh tednih objavljajo še več vsebin kot sicer.

Borka in športnica, ki tudi po porazu vstane in se pripravi na zmago na naslednji tekmi

Pogovor z Jasno Žaler Culiberg, ustanoviteljico Minicityja, je najbolj bran intervju leta. S podjetnico, športnico in mamo treh otrok (mož Miha Culiberg, ki je tudi njen poslovni partner, ima sicer od prej še dva) smo se pogovorjali o njenih podjetniških dosežkih in izzivih podjetništva kot tudi o usklajevanju poklicnega in družinskega življenja.

Ikea – ljubljenka kreativcev

Ikea ni navadna blagovna znamka, je ikona oglaševanja, ki jo obožujejo kreativci, še bolj pa oglaševalski festivali. Gre za eno od največkrat nagrajenih znamk sploh. Ajkija, Ikea, Ajkea …, ime, ki pogosto odmeva na odrih oglaševalskih festivalov po vsem svetu. Za Ikeo delajo številne oglaševalske agencije, vsem pa je skupno, da komunicirajo na pogumen in inovativen način. Prispevek je del serije, ki je nastala ob pričakovanju odprtja prve Ikeine trgovine v Sloveniji. Preverili smo še, koliko oglaševalskega denarja bi lahko prinesla Ikea in da je v Ikei še pred prihodom v Ljubljano nakupoval vsak peti Slovenec. In nenazadnje, spraševali smo se, kdo bo upravljal Ikein oglaševalski proračun v Sloveniji.

Pristop s številnimi kadrovskimi spremembami

Najbolj bran preMMik leta vključuje kadrovske agencije v oglaševalski agenciji Pristop. Vodenje integriranih tržnih komunikacij je prevzela Ula Spindler (sicer partnerica in članica uprave). Po dolgoročnem sodelovanju se je z mesta kreativnega direktorja poslovil Aljoša Bagola, na Pristop pa je prišla Mirka Modrinić, ki je do sedaj opravljala delo kreativne direktorice na agenciji Imago Bold.

Kako prestati to preizkušnjo

»Preizkušnje so zgolj pred-izkušnje. So izzivi, ki jih moramo na svoji poti premagati. Zato preizkušnje vedno naznanijo obdobje poglobljenega učenja in spoznavanja. Ko težave prebrodimo, s tem pridobimo dragocene izkušnje, ki postanejo vodnjak, iz katerega se ne napaja le naša, ampak tudi samozavest naših zanamcev,« v najbolj brani kolumni leta piše Aljoša Bagola, samostojni kreativni direktor.

Daljši pregled najbolj branih preMMikov, kratkih novic in koluMMen najdete v aktualni, 475./476. številki Marketing magazina.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji