Naj brano v 2020
Prispevki, ki so letos poželi največ pozornosti.
Amazonov božični oglas so posneli v Ljubljani
Amazon je letošnjo »sezono« božičnih oglasov odprl z oglasom »The Show Must Go On« in z njim postavil visoke standarde. Njegova posebnost je, da so ga posneli na več lokacijah po Ljubljani. Na podlagi tega članka je nastala tudi serija prispevkov »Slovenija kot oglaševalska destinacija«, kjer smo ugotavljali, da je Slovenija zanimiva tako za domače kot tudi tuje produkcijske hiše in oglaševalce.
Marketing magazin je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravil serijo oglasov, namenjenih spodbujanju oglaševanja v medijih v času koronakrize. Oglasi opozarjajo, da je medije kriza močno prizadela, saj so oglaševalci že občutno oklestili svoje proračune, po drugi strani pa mediji v teh tednih objavljajo še več vsebin kot sicer.
Borka in športnica, ki tudi po porazu vstane in se pripravi na zmago na naslednji tekmi
Pogovor z Jasno Žaler Culiberg, ustanoviteljico Minicityja, je najbolj bran intervju leta. S podjetnico, športnico in mamo treh otrok (mož Miha Culiberg, ki je tudi njen poslovni partner, ima sicer od prej še dva) smo se pogovorjali o njenih podjetniških dosežkih in izzivih podjetništva kot tudi o usklajevanju poklicnega in družinskega življenja.
Ikea ni navadna blagovna znamka, je ikona oglaševanja, ki jo obožujejo kreativci, še bolj pa oglaševalski festivali. Gre za eno od največkrat nagrajenih znamk sploh. Ajkija, Ikea, Ajkea …, ime, ki pogosto odmeva na odrih oglaševalskih festivalov po vsem svetu. Za Ikeo delajo številne oglaševalske agencije, vsem pa je skupno, da komunicirajo na pogumen in inovativen način. Prispevek je del serije, ki je nastala ob pričakovanju odprtja prve Ikeine trgovine v Sloveniji. Preverili smo še, koliko oglaševalskega denarja bi lahko prinesla Ikea in da je v Ikei še pred prihodom v Ljubljano nakupoval vsak peti Slovenec. In nenazadnje, spraševali smo se, kdo bo upravljal Ikein oglaševalski proračun v Sloveniji.
Pristop s številnimi kadrovskimi spremembami
Najbolj bran preMMik leta vključuje kadrovske agencije v oglaševalski agenciji Pristop. Vodenje integriranih tržnih komunikacij je prevzela Ula Spindler (sicer partnerica in članica uprave). Po dolgoročnem sodelovanju se je z mesta kreativnega direktorja poslovil Aljoša Bagola, na Pristop pa je prišla Mirka Modrinić, ki je do sedaj opravljala delo kreativne direktorice na agenciji Imago Bold.
»Preizkušnje so zgolj pred-izkušnje. So izzivi, ki jih moramo na svoji poti premagati. Zato preizkušnje vedno naznanijo obdobje poglobljenega učenja in spoznavanja. Ko težave prebrodimo, s tem pridobimo dragocene izkušnje, ki postanejo vodnjak, iz katerega se ne napaja le naša, ampak tudi samozavest naših zanamcev,« v najbolj brani kolumni leta piše Aljoša Bagola, samostojni kreativni direktor.
Daljši pregled najbolj branih preMMikov, kratkih novic in koluMMen najdete v aktualni, 475./476. številki Marketing magazina.