lidl nn
Aktualno

Naj bodo vse poti domače

Vas mikajo tradicionalne slovenske dobrote naših babic in dedkov? Ali pa inovativni nišni izdelki, ki sledijo najsodobnejšim svetovnim smernicam?

Lidl Slovenija in agencija Yin + Young predstavljata celostno komunikacijsko akcijo za projekt Lojtr'ca domačih, ki pod svoje okrilje ponovno vabi lokalne ponudnike butičnih izdelkov. V Lidlu Slovenija so s projektom Lojtr'ca domačih že šesto sezono močno vpeti v lokalno okolje, saj želijo povečati prepoznavnost lokalnih ponudnikov butičnih izdelkov in jim obenem omogočiti nova poslovna znanja ter izkušnje, prepoznavnost po celi Sloveniji in nove možnosti razvoja. Skupaj tako bogatijo Lidlovo ponudbo ter kupcem nudijo edinstveno priložnost za doživetje lokalnosti.

nn lidl1

»Letos pa je Lojtr'ca domačih postala tudi čisto prava pustolovščina. Da bi prišel do najboljšega v deželi tej, se je naš Gašper s svojo zvesto Lojtr'co odpravil čez drn in strn po vsej Sloveniji, preplezal zasnežene vrhove, prečkal deroče reke ter si z golimi rokami utiral pot skozi goščavo. No, koruzo, če smo iskreni,« pravijo v Lidlu Slovenija. Na svoji poti je vse tiste, ki so iz pravega testa in so doma izumili, izdelali ali pa zakuhali vrhunsko domačo pogruntavščino povabil, da se pridružijo novi sezoni Lojtr'ci domačih. Seveda se je vmes ustavil tudi pri obstoječih Lidlovih dobaviteljih in se med drugim preizkusil v izdelovanju čemaževih žlinkrofov ter veganskih namazov iz čičerike in boba.

nn lidl2

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji