trampolin
Aktualno

Nagrade CSS Design Awards za Fabulatorij in Trampolin

Fabulatorij in Studio Trampolin sta za spletno mesto Fabulatorij.com prejela več nagrad CSS Design Awards in Awwwards.

Spletno mesto Fabulatorij.com, ki so ga v Trampolinu zasnovali in razvili v sklopu procesa celostne prenove znamke Fabulatorij, je bil na CSS Design Awards nagrajen s štirimi nagradami za odličnost, in sicer z nagrado za uporabniško izkušnjo (UX design), nagrado za uporabniški vmesnik (UI design), nagrado za inovativni dizajn in nagrado za spletno stran dneva. Nagrado Awwwards so prejeli za mobilno odličnost (Mobile Excellence Award) in certifikat za poseben dosežek.

»V simbiozi je moč!«

Anja Rebek iz Fabulatorija je ob prejemu nagrade povedala, da je želja vsake blagovne znamke, vključno z znamko Fabulatorij, da se preko komunikacijskih kanalov njene vrednote, filozofija in smer kreativnega razmišljanja čim bolj celovito prelijejo do ciljnih javnosti. Poudarja, da so v sodelovanju z ekipo Trampolina naleteli na simbiotičen odziv in takojšnje razumevanje predstavljene vizije. »Prisluhnili so nam, nas razumeli in začutili, kar je v svetu komuniciranja izrednega pomena. Prav v nobenem trenutku ustvarjalnega procesa ni bilo nič izgubljeno s prevodom. Posledica je hiter doseg cilja in spletna stran, s katero se lahko v popolnosti identificiramo in preko katere nas lahko začutijo tudi komplementarni naročniki. Nadvse nas veseli, da trud prepoznava tudi mednarodno okolje. V simbiozi in slogi je moč!« je povedala.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji