Nagrade Cannes Lions 2021: Terapevtska moč glasbe
Velika nagrada v skupini kreativne uporabe podatkov je pripadla projektu »Saylists«, delu agencije Rothco, ki sodi pod okrilje podjetja Accenture Interactive iz Dublina, za naročnika Warner Music Group.
Simona Kruhar Gaberšček
Gre za revolucionarno pobudo, ki je z uporabo glasbe in tehnologije pri mladih izboljšala izkušnjo logopedske terapije. Težava pri tovrstnih terapijah je namreč, da se otroci kmalu začnejo dolgočasiti, saj temelji na ponavljanju. Warner Music se je zato povezal z Apple Music in analiziral 70 milijonov besedil pesmi, pri čemer je izločil pesmi, kjer se določeni zvoki pojavljajo v specifičnih vzorcih, ki bi pripomogli k uspehu logopedske terapije. Te pesmi so nato združili v posebne predvajalne sezname, ki so jih poimenovali »Saylists«, s čimer so otrokom zagotovili preprost, dostopen in zabaven način, da vadijo zvoke, ki jim povzročajo težave, preprosto s tem, da jih pojejo ob svojih priljubljenih pesmih.