bla
Aktualno

Nagrade Cannes Lions 2021: Terapevtska moč glasbe

Velika nagrada v skupini kreativne uporabe podatkov je pripadla projektu »Saylists«, delu agencije Rothco, ki sodi pod okrilje podjetja Accenture Interactive iz Dublina, za naročnika Warner Music Group.

Gre za revolucionarno pobudo, ki je z uporabo glasbe in tehnologije pri mladih izboljšala izkušnjo logopedske terapije. Težava pri tovrstnih terapijah je namreč, da se otroci kmalu začnejo dolgočasiti, saj temelji na ponavljanju. Warner Music se je zato povezal z Apple Music in analiziral 70 milijonov besedil pesmi, pri čemer je izločil pesmi, kjer se določeni zvoki pojavljajo v specifičnih vzorcih, ki bi pripomogli k uspehu logopedske terapije. Te pesmi so nato združili v posebne predvajalne sezname, ki so jih poimenovali »Saylists«, s čimer so otrokom zagotovili preprost, dostopen in zabaven način, da vadijo zvoke, ki jim povzročajo težave, preprosto s tem, da jih pojejo ob svojih priljubljenih pesmih.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji