bla
Aktualno

Nagrade Cannes Lions 2021: Lepota poguma

Odmevala je tudi akcija »Courage is Beautiful«, s katero je Unileverjeva kozmetična znamka Dove v sodelovanju z agencijama Ogilvy London in Ogilvy Toronto počastila moč in odločnost ljudi v prvih bojnih vrstah, ko so se zoperstavljali pandemiji.

Dobila je veliko nagrado v skupini tiskanih oglasov in založništva, trije oglasi iz akcije, poimenovani »Patricia«, »Amanda« in »Patrick«, pa so prejeli še veliko nagrado za obrtno odličnost (industry craft).  Kot je povedala predsednica žirije za tiskane oglase in založništvo Liz Taylor, globalna kreativna direktorica pri Leo Burnett in glavna kreativna direktorica pri Publicis Communications za Severno Ameriko, so ustvarili nekaj, kar je bilo »pronicljivo, čudovito in domiselno, resnično zvesto blagovni znamki in je zaživelo onkraj naše industrije«. Oglasi namreč prikazujejo zdravstvene delavce, ki so se jim v obraz vtisnile zareze od nošenja zaščitne opreme, spremlja pa jih slogan »Pogum je lep«. Na vseh fotografijah so resnični zdravniki in medicinske sestre, ki so jih pri Ogilvyju za sodelovanje nagovorili preko Instagrama.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji