Nadaljuje se NLB-jeva pobuda #okvirpomoči
NLB s partnerji nadaljuje projekt za pomoč podjetjem in podjetnikom, vključno z brezplačnim oglasnim prostorom in snovanjem oglasov. Ena od novosti letošnje izvedbe je, da so lanski prejemniki postali ambasadorji projekta.
Gašper Meden
Izbranim podjetnikom in podjetjem bodo tako kot lani poleg znanja, nasvetov in svojih storitev partnerji NLB, Mastercard, Europlakat in POP TV dali na voljo tudi oglasni prostor ter tako pripomogli, da jih bodo opazili tudi potencialni kupci in stranke. »V NLB imamo zaradi svojega poslanstva odličen vpogled v makroekonomska gibanja in trende ter bistveno bolje kot druge panoge razumemo posledice koronakrize za družbo in gospodarstvo. Čeprav z optimizmom zremo v prihodnost, se zavedamo, da dodatne spodbude predvsem za mikro in mala podjetja, ki so steber slovenskega gospodarstva, vedno pridejo prav. Zato smo sklenili, da podjetnike tudi letos povabimo k sodelovanju v projektu #OkvirPomoči,« pojasnjuje Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB. Kampanja s povabilom podjetnikom k sodelovanju se v Sloveniji, Črni gori in Makedoniji začenja danes, na drugih trgih, kjer deluje NLB Skupina, pa v prihodnjih tednih.
Lanski prejemniki so postali ambasadorji projekta
Za kreativni del, vključno z ustvarjanjem oglasov za podjetnike, tudi v nadaljevanju projekta skrbi agencija Internavti. Lani so tako pripravili skoraj 100 mini kampanj samo v Sloveniji. V sami izvedbi komunikacije so po besedah Urše Pučko, direktorice in ustanoviteljice Internavtov, letošnja glavna novost lanskoletni zadovoljni prejemniki pomoči, ki so postali ambasadorji projekta #OkvirPomoči. Podjetniki prve sezone tako v letošnjih kreativah k sodelovanju vabijo novo generacijo podjetnikov. »Ker gre za dolgoročno komunikacijsko platformo, pa sama kreativna ideja in ključna sporočila ostajajo enaka. Le tako lahko skozi daljše časovno obdobje pripomoremo k prepoznavnosti in moči komunikacij. Zato druga, tudi tokrat regijska sezona #OkvirPomoči, temelji na enakem sporočilu kot prva: lokalna mala podjetja – hrbtenica domačega gospodarstva – se še vedno soočajo z izzivi korona krize. Zato smo v NLB skupaj s partnerji POP TV, Europlakat Slovenija in Mastercard tudi letos sestavili #OkvirPomoči. Pomagate pa lahko tudi vi in z nakupi izdelkov in storitev podprete lokalne male podjetnike.«
Na vprašanje, kateri komunikacijski kanaii so se izkazali za najbolj učinkovite, sogovornica odgovorja, da kot vedno v tržnih komunikacijah tu ni univerzalnega odgovora – izbira je odvisna od ciljev komunikacije, ciljne skupine in izdelkov oziroma storitev, ki jih nudi podjetje. »Odvisno je seveda tudi od tega, ali je podjetje zgolj lokalno ali deluje na področju celotne Slovenije, potem od tega, kaj so storitve oziroma izdelki, ki jih nudi, in kakšni so prodajni kanali. Tako so za nekega podjetnika spletni oglasi, ki vodijo na njihovo spletno trgovino najbolj učinkovit kanal, spet za drugega pa je bila najboljša izbira plakatna kampanja, ki je podjetju pomagala k splošni prepoznavnosti.«