Na SOF prijavljenih 6 odstotkov del več kot lani
Največjo rast prijav kreativnih del beleži skupina sodelovanje z vplivneži, in sicer kar trikrat več v primerjavi z lanskim letom.
Kaja Kovič
SOF (Žiga Intihar)
Iz organizacijskega odbora Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) so sporočili, da je na tekmovanje prijavljenih še več del kot lansko leto, ko je žirija ocenjevala 348 del.
Izvršna direktorica Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) Mojca Briščik je za MM povedala: »V letošnjo tekmo je prijavljenih 6 odstotkov del več kot lani. V skupini digitalno je za skoraj 40 odstotkov več prijavljenih del, znotraj te skupine pa je po prijavah najmočnejša kategorija sodelovanje z vplivneži, ki ima skoraj trikrat več prijav kot lani. Polovico več prijavljenih del je v skupini oznamčene vsebine, za tretjino več pa je prijav v skupini izkušnja znamke. Kategorija lansiranje ali prenova znamk, znotraj skupine upravljanje blagovnih znamk, je prav tako dosegla trikrat več prijav.«
Pri tem je dodala, da so zelo zadovoljni tudi s številom prijav v novi kategorijikKreativna raba umetne inteligence in upravljanje znamke delodajalca ter v popolnoma novo tekmovalno sekcijo – odgovorno komuniciranje.
Žiriranje del bo potekalo 29. in 30. maja 2024, finalisti pa bodo znani slab teden dni pozneje, 4. junija. Najboljša dela izmed vseh bodo razglašena na zlati noči, 7. junija na SOF-u, ki bo tudi letos potekal v Avditoriju Portorož.