z
Aktualno

Na SOF prijavljenih 6 odstotkov del več kot lani

Največjo rast prijav kreativnih del beleži skupina sodelovanje z vplivneži, in sicer kar trikrat več v primerjavi z lanskim letom.

Iz organizacijskega odbora Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) so sporočili, da je na tekmovanje prijavljenih še več del kot lansko leto, ko je žirija ocenjevala 348 del.

Izvršna direktorica Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) Mojca Briščik je za MM povedala: »V letošnjo tekmo je prijavljenih 6 odstotkov del več kot lani. V skupini digitalno je za skoraj 40 odstotkov več prijavljenih del, znotraj te skupine pa je po prijavah najmočnejša kategorija sodelovanje z vplivneži, ki ima skoraj trikrat več prijav kot lani. Polovico več prijavljenih del je v skupini oznamčene vsebine, za tretjino več pa je prijav v skupini izkušnja znamke. Kategorija lansiranje ali prenova znamk, znotraj skupine upravljanje blagovnih znamk, je prav tako dosegla trikrat več prijav.«

Pri tem je dodala, da so zelo zadovoljni tudi s številom prijav v novi kategorijikKreativna raba umetne inteligence in upravljanje znamke delodajalca ter v popolnoma novo tekmovalno sekcijo – odgovorno komuniciranje.

Žiriranje del bo potekalo 29. in 30. maja 2024, finalisti pa bodo znani slab teden dni pozneje, 4. junija. Najboljša dela izmed vseh bodo razglašena na zlati noči, 7. junija na SOF-u, ki bo tudi letos potekal v Avditoriju Portorož.

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji