
Na SOF prihaja kreativec, ki »spreminja podobo glasbene industrije«
Na Slovenski oglaševalski festival, ki bo 15. in 16. maja 2025 v Portorožu, prihaja Erik Herrström, Šved s slovenskimi koreninami, ki že več kot dve desetletji soustvarja vizualno identiteto svetovnih zvočnih velikanov.
Erik Herrström vodi globalno kreativno ekipo pri Spotifyu, sodeloval pa je tudi z newyorško filharmonijo in znamkami, kot so Beats by Dre, Red Bull Music, Discord, Sony Music, Nike in Sound.xyz. Za svoje delo je prejel več kot sto mednarodnih nagrad, med katerimi so tudi zlata odličja na globalnih festivalih, kot so Cannes Lions, D&AD, One Show in ADC.
Svoje predavanje je naslovil »Odmev: Grajenje blagovnih znamk, ki ustvarjajo kulturo«, v njem pa se bo osredotočil na to, kako s kulturnim razumevanjem in zvestimi skupnostmi preoblikuje glasbene blagovne znamke v ikone sodobne kulture. Razkril bo kreativni proces Studia Herrström in ponudil uporabne vpoglede za vse, ki krojijo prihodnost glasbene industrije.