Erik Herrström
Aktualno

Na SOF prihaja kreativec, ki »spreminja podobo glasbene industrije«

Na Slovenski oglaševalski festival, ki bo 15. in 16. maja 2025 v Portorožu, prihaja Erik Herrström, Šved s slovenskimi koreninami, ki že več kot dve desetletji soustvarja vizualno identiteto svetovnih zvočnih velikanov.

Erik Herrström vodi globalno kreativno ekipo pri Spotifyu, sodeloval pa je tudi z newyorško filharmonijo in znamkami, kot so Beats by Dre, Red Bull Music, Discord, Sony Music, Nike in Sound.xyz. Za svoje delo je prejel več kot sto mednarodnih nagrad, med katerimi so tudi zlata odličja na globalnih festivalih, kot so Cannes Lions, D&AD, One Show in ADC.

Svoje predavanje je naslovil »Odmev: Grajenje blagovnih znamk, ki ustvarjajo kulturo«, v njem pa se bo osredotočil na to, kako s kulturnim razumevanjem in zvestimi skupnostmi preoblikuje glasbene blagovne znamke v ikone sodobne kulture. Razkril bo kreativni proces Studia Herrström in ponudil uporabne vpoglede za vse, ki krojijo prihodnost glasbene industrije.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji