effie žirija
Aktualno

Na prvem Effie dnevu predstavili člane žirije Effie® Slovenija 2020

Slovenska oglaševalska zbornica je v sodelovanju s strokovno-organizacijskim odborom Effie Slovenija 2020 danes organizirala prvi Effie strokovni dan.

Na dogodku so udeležencem ponudili znanje in navdih za učinkovito uspešnost na področju tržnega komuniciranja ter predstavili nove smernice prenovljenega razpisa za nagrado Effie Slovenija 2020 in člane žirije Effie Slovenija 2020.

Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, in Mitja Tuškej, strokovni direktor Effie Slovenija 2020, sta spletne udeležence najprej popeljala skozi novosti jubilejne izvedbe ter povzela ključne informacije prenovljenega razpisa za nagrade Effie Slovenija 2020.

Sledila je osrednja govorka dogodka, spletna psihologinja Nathalie Nahai, ki je predstavila psihološko dinamiko za vedenjem potrošnikov in govorila o tem, kako v etičnih mejah prenesti principe vedenjske znanosti v digitalni svet komunikacij za bolj resonančne, prepričljive in dragocene uporabniške izkušnje. V svojem predavanju je poudarila pomen hitrega prilagajanja blagovnih znamk in dejstvo, da je najbolj ključna lastnost odnosa med blagovnimi znamkami in njihovimi kupci zaupanje – tega pa gradimo s transparentnostjo.

V nadaljevanju je Amy Rodgers, odgovorna urednica za lestvice in raziskave pri WARC-u, predstavila, kako se uspešne in učinkovite znamke odzivajo na spremembe v kontekstu pandemije in kako so vzpon e-trgovine ter spremenjene navade medijske potrošnje zaznamovale marketing. Svoje predavanje je začela z dobro znanim dejstvom, da je bila e-trgovina v porastu že pred epidemijo in da je v letu 2020 še bolj zrasla, zaključila pa z opozorilom, da kljub pomembnosti online segmenta blagovne znamke nikakor ne smejo pozabiti na offline segment.

Dogodek je s predavanjem sklenil strateg in partner v Skupini Formitas Mitja Tuškej, ki se je poglobil v moč odličnega uvida v znamko, njeno ciljno skupino in trende ter pojasnil, zakaj je dober uvid v znamko ključen za učinkovite in uspešne prijave na Effie. Kot obe predavateljici pred njim, je tudi Tuškej opozoril na to, da je gradnja blagovne znamke ena najpomembnejših stvari, na katere morajo biti blagovne znamke pozorne: »Ključne so dolgoročnost, zgodba znamke, jasnost in osredotočenost in nikakor ne samo prodaja,« je opozoril.

Predavatelji so udeležencem nanizali tudi konkretne primere, aktualne v pandemičnem času.

O finalistih in nagrajencih bo odločala dvostopenjska žirija

Premierno so predstavili tudi člane žirije Effie Slovenija 2020, ki jih je na predlog strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). V deseti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija, ki jo bo vodil David Kušanić, generalni menedžer prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba pri Groupe Renault. David Kušanić je poudaril, da bo pri presojanju del za žirijo najbolj pomembna konsistentnost blagovnih znamk in da bo zanimivo videti, kako so se znamke znašle v teh nepredvidljivih časih.

V prvostopenjski žiriji se bo predsedniku pridružilo devetnajst, v drugostopenjski pa štirinajst članov žirije. Obe stopnji žiriranja bosta izvedeni jeseni, zmagovalce pa bodo razglasili v začetku decembra 2021 na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2020.

effie zirija1

 

effie zirija2

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji