booking
Aktualno

Na igrišču tekmeci, na potovanjih oboževalci

Iskalnik za nastanitve Booking.com nas pred današnjo uvodno tekmo evropskega nogometnega prvenstva prepričuje, da so tudi največji tekmeci na koncu dneva prijatelji. To dokazujejo s podatki o potovalnih navadah navijačev »rivalskih« držav na prvenstvu.

Zelo podobno kot pred dnevi Heineken tudi Booking.com – ki je eden od večjih sponzorjev prvenstva – z aktualnim oglasom naslavlja nestrpne navijače, ki komaj čakajo na začetek lani prestavljenega evropskega prvenstva v nogometu. V oglasu ne manjka ikoničnih trenutkov iz bogate zgodovine prvenstva, vendar pa izstopata dela, ki v ospredje postavljata navijače. Prvi so posnetki »navadnih« smrtnikov vseh narodnosti, spolov in starosti, ki tako ali drugače uživajo v nogometni igri. Drugi pa so podatki. Čeprav številni poudarjajo rivalstva na igriščih in zunaj njih, je Booking.com svojo oglaševalsko akcijo v sodelovanju s špansko kreativno agencijo Officer & Gentleman obogatil z izsledki, ki »smrtne« sovražnike predstavljajo v drugačni luči.

Potovanja zbližujejo

Analizirali so namreč potovalne navade državljanov držav, ki tekmujejo na prvenstvu. Med drugim so upoštevali število potovanj in nastanitev in ocene nastanitev. Ugotovili so, da:

  • Nemci najraje potujejo v Francijo in svoja potovanja v povprečju ocenijo z oceno 8,3;

  • Belgijci svoje nizozemske gostitelje ocenjujejo kot »zelo dobre«;

  • Španci najraje potujejo v Italijo in svoja potovanja v povprečju ocenjujejo z 8,5;

  • Anglija je najljubša potovalna destinacija Škotov;

  • Evropejci drug drugemu podajajo povprečno oceno 8,8;

  • besedo »ljubezen« oziroma ang. »love« najdemo v 1,4 milijona ocen na Bookingu, »prijazno« oziroma »friendly« pa v 2,5 milijona ocen;

  • London je najljubša destinacija evropskih popotnikov.

480

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

jacek
12. 06. 2021

Jacek Szymanski je poljski režiser in direktor fotografije, ki se je specializiral za…

»Ne gre samo za rezanje hrane, gre tudi za druge dimenzije resničnosti, eksplozije, trke med različno zelenjavo, nenavadna premikanja kamere itd.…

maša muster
24. 05. 2021

Tako pravi Maša Muster, vodja projektov na Mediani, inštitutu za raziskovanje trga in…

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

Naši avtorji