booking
Aktualno

Na igrišču tekmeci, na potovanjih oboževalci

Iskalnik za nastanitve Booking.com nas pred današnjo uvodno tekmo evropskega nogometnega prvenstva prepričuje, da so tudi največji tekmeci na koncu dneva prijatelji. To dokazujejo s podatki o potovalnih navadah navijačev »rivalskih« držav na prvenstvu.

Zelo podobno kot pred dnevi Heineken tudi Booking.com – ki je eden od večjih sponzorjev prvenstva – z aktualnim oglasom naslavlja nestrpne navijače, ki komaj čakajo na začetek lani prestavljenega evropskega prvenstva v nogometu. V oglasu ne manjka ikoničnih trenutkov iz bogate zgodovine prvenstva, vendar pa izstopata dela, ki v ospredje postavljata navijače. Prvi so posnetki »navadnih« smrtnikov vseh narodnosti, spolov in starosti, ki tako ali drugače uživajo v nogometni igri. Drugi pa so podatki. Čeprav številni poudarjajo rivalstva na igriščih in zunaj njih, je Booking.com svojo oglaševalsko akcijo v sodelovanju s špansko kreativno agencijo Officer & Gentleman obogatil z izsledki, ki »smrtne« sovražnike predstavljajo v drugačni luči.

Potovanja zbližujejo

Analizirali so namreč potovalne navade državljanov držav, ki tekmujejo na prvenstvu. Med drugim so upoštevali število potovanj in nastanitev in ocene nastanitev. Ugotovili so, da:

  • Nemci najraje potujejo v Francijo in svoja potovanja v povprečju ocenijo z oceno 8,3;

  • Belgijci svoje nizozemske gostitelje ocenjujejo kot »zelo dobre«;

  • Španci najraje potujejo v Italijo in svoja potovanja v povprečju ocenjujejo z 8,5;

  • Anglija je najljubša potovalna destinacija Škotov;

  • Evropejci drug drugemu podajajo povprečno oceno 8,8;

  • besedo »ljubezen« oziroma ang. »love« najdemo v 1,4 milijona ocen na Bookingu, »prijazno« oziroma »friendly« pa v 2,5 milijona ocen;

  • London je najljubša destinacija evropskih popotnikov.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji