Na igrišču tekmeci, na potovanjih oboževalci
Iskalnik za nastanitve Booking.com nas pred današnjo uvodno tekmo evropskega nogometnega prvenstva prepričuje, da so tudi največji tekmeci na koncu dneva prijatelji. To dokazujejo s podatki o potovalnih navadah navijačev »rivalskih« držav na prvenstvu.
Zelo podobno kot pred dnevi Heineken tudi Booking.com – ki je eden od večjih sponzorjev prvenstva – z aktualnim oglasom naslavlja nestrpne navijače, ki komaj čakajo na začetek lani prestavljenega evropskega prvenstva v nogometu. V oglasu ne manjka ikoničnih trenutkov iz bogate zgodovine prvenstva, vendar pa izstopata dela, ki v ospredje postavljata navijače. Prvi so posnetki »navadnih« smrtnikov vseh narodnosti, spolov in starosti, ki tako ali drugače uživajo v nogometni igri. Drugi pa so podatki. Čeprav številni poudarjajo rivalstva na igriščih in zunaj njih, je Booking.com svojo oglaševalsko akcijo v sodelovanju s špansko kreativno agencijo Officer & Gentleman obogatil z izsledki, ki »smrtne« sovražnike predstavljajo v drugačni luči.
Potovanja zbližujejo
Analizirali so namreč potovalne navade državljanov držav, ki tekmujejo na prvenstvu. Med drugim so upoštevali število potovanj in nastanitev in ocene nastanitev. Ugotovili so, da:
-
Nemci najraje potujejo v Francijo in svoja potovanja v povprečju ocenijo z oceno 8,3;
-
Belgijci svoje nizozemske gostitelje ocenjujejo kot »zelo dobre«;
-
Španci najraje potujejo v Italijo in svoja potovanja v povprečju ocenjujejo z 8,5;
-
Anglija je najljubša potovalna destinacija Škotov;
-
Evropejci drug drugemu podajajo povprečno oceno 8,8;
-
besedo »ljubezen« oziroma ang. »love« najdemo v 1,4 milijona ocen na Bookingu, »prijazno« oziroma »friendly« pa v 2,5 milijona ocen;
-
London je najljubša destinacija evropskih popotnikov.