hero trap
Aktualno

Mr. Goodvertising z novo knjigo izziva upravljavce znamk

Thomas Kolster, znan tudi kot Mr. Goodvertising, s svojo novo knjigo Past junakov odkrito izziva upravljavce znamk in jih poziva, naj zelo jasno opredelijo svoje novo ključno poslanstvo.

Marketinški aktivist in vizionar v svoji novi knjigi še poglablja svoj pionirski koncept sodobnega znamčenja, ki temelji na jasno izraženem poslanstvu znamke. To mora biti povezano z ustvarjanjem dobrega za širšo družbeno skupnost: »Če boste s svojo znamko po svetu letali kot nekakšen Superman, boste gotovo slej kot prej udarili na trda tla.« Mr. Goodvertising to svojo misel združi v besedni zvezi 'past junakov', kakor je naslovil tudi svojo knjigo (v izvirniku The Hero Trap). Knjiga temelji na številnih analizah, ki jasno kažejo, da množica znamk poskuša svoje komunikacije graditi na trendovskih temah, ki se ukvarjajo z reševanjem družbene in okoljske problematike – od spoštovanja raznolikosti med ljudmi do preobilice plastike v oceanih. Všečnost teh tem, ocenjuje Kolster, je tako velika, da se podjetja tega lotevajo površno, neiskreno ter brez resnega in resničnega konteksta. To vodi do vedno večjega nezaupanja potrošnikov do teh znamk, saj takšne komunikacije razumejo le kot poceni marketinške trike, ki želijo bolj kot ne le večjo prodajo.

mr. goodvertising

Znamke se morajo osredotočati na trajnostno rast

V svoji drugi knjigi opisuje in analizira številne primere komunikacijskih akcij, ki jih dopolnjuje z razmišljanji somišljenika Marka Pritcharda, direktorja marketinga multinacionalke P&G. Dokazujeta, kako so potrošniki resnično pripravljeni spremeniti svoje delovanje, ko začutijo, da bo takšna sprememba realno vplivala na kakovost njihovega življenja in na njihovo srečo. V knjigi Past junakov pojasnjujeta, kako je študija, v kateri so analizirali vrsto uspešnih marketinških akcij, pokazala, da so akcije, ki se iskreno osredotočajo na reševanje kakovosti življenja posameznikov za 29,5 % bolj uspešne od tistih, ki posredujejo samo splošne trditve. Trdita, da je ključno vprašanje, na katerega morajo odgovoriti znamke danes: »Kdo lahko postanem kot znamka, podjetje in oseba, če se povežem z znamko?« Ključno gonilo znamk pri opredelitvi novega poslanstva je, da se morajo znamke osredotočati na trajnostno rast, ki je dejansko koristna in resnično spreminja svet okrog nas. Kolster napoveduje, da z znamkami vstopamo v novo dobo, v kateri bodo v ospredje postavljene sanje, želje in ustvarjalnost ljudi. Stari koncepti znamk, trdi, ne delujejo več.

hero trap1

V knjigi so intervjuji s številnimi strokovnjaki

V knjigi so zbrani številni intervjuji o tematiki sodobnega trajnostnega znamčenja. S svojimi mislimi so knjigo poleg že omenjenega Pritcharda med drugim popestrili še Daniel Lubetzky, ustanovitelj in izvršni predsednik pri Kind Snacks, Marcello Leone, izvršni direktor pri RYU, John Schoolcraft, globalni izvršni kreativni direktor pri podjetju Oatly, Joanna Yarrow, vodja trajnostnega in zdravega življenja pri podjetju IKEA, in David Hall, direktor znamke Lego.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji