pro plus
Aktualno

MOSS: 24ur.com je bil avgusta najbolj bran slovenski portal

Avgustovski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com tudi konec poletja ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 884 tisoč unikatnih uporabnikov.

Portal 24ur.com je v primerjavi z julijem zabeležil za 0,6 odstotka višji obisk in za 20 odstotkov večji obisk v primerjavi z avgustom 2019 (zanimivost: televizijska oddaja 24ur pa za devet odstotkov). Bralci so se na portalu zadržali v povprečju 11 minut in 35 sekund (julija 11 minut in 39 sekund). 

Po mesečni obiskanosti sta precej zadaj portala Siol.net z dobrimi 759 tisoč unikatnimi obiskovalci (dvoodstotno povečanje mesečnega obiska) in slovenskenovice.si s 684 tisoč unikatnimi obiskovalci (odstotek manjši obisk kot julija). Na četrtem mestu sledita zurnal24.si s 642 tisoč unikatnimi obiskovalci in rtvslo.si s skoraj 622 tisoč unikatnimi obiskovalci.

Iz Pro Plusa sicer poročajo tudi o rekordni gledanosti televizijskih programov. 51 odstotkov vseh gledalcev »prime tima« je gledalcev Pro Plusovih televizijskih programov. Delež gledanosti njihovih programov je 20 odstotkov višji kot v enakem obdobju lani.

Ugotovitve celotne raziskave najdete na povezavi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji