24ur
Aktualno

MOSS: 24ur.com je bil aprila najbolj bran slovenski portal

Majski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 893 tisoč unikatnih uporabnikov.

Praktično vsi portali v primerjavi z aprilom beležijo nekoliko manjši obisk.

Portal 24ur.com je v primerjavi z aprilom zabeležil za 6,1 odstotka manjši obisk. Takrat ga je obiskalo skoraj 951 tisoč, marca pa skoraj milijon obiskovalcev. Povprečen bralec je aprila na portalu 24ur.com ostal 10 minut in 56 sekund (aprila 12 minut in 11 sekund). Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s 740 tisoč unikatnimi obiskovalci in Rtvslo.si s 714 tisoč unikatnimi obiskovalci. Na četrtem mestu mu sledita slovenskenovice.si s 691 tisoč unikatnimi obiskovalci in Zurnal24.si s skoraj 660 unikatnimi obiskovalci.

Med prvimi petimi portali se uporabniki sicer največ časa zadržijo na portalu Rtvslo.si, in sicer v povprečju 11 minut in 8 sekund.

Celotno razvrstitev najdete na povezavi.

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

Naročanje preko spleta ni novost, ki bi prišla s koronakrizo, jo je pa ta vsekakor pospešila. Enako velja za brezstično poslovanje, digitalno…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

Velikokrat se v oglaševanju ukvarjamo z izzivi, ki so skupni celotni populaciji ali vsaj velikemu delu nje. Osebno pa so mi zelo pri srcu…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Še posebej v krizi se je znova izkazalo, da je slovenski trg v primerjavi z nekaterimi drugimi državami Srednje in Vzhodne Evrope zelo stabilen. Tudi…

Naši avtorji