24ur
Aktualno

MOSS: 24ur.com je bil aprila najbolj bran slovenski portal

Majski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 893 tisoč unikatnih uporabnikov.

Praktično vsi portali v primerjavi z aprilom beležijo nekoliko manjši obisk.

Portal 24ur.com je v primerjavi z aprilom zabeležil za 6,1 odstotka manjši obisk. Takrat ga je obiskalo skoraj 951 tisoč, marca pa skoraj milijon obiskovalcev. Povprečen bralec je aprila na portalu 24ur.com ostal 10 minut in 56 sekund (aprila 12 minut in 11 sekund). Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s 740 tisoč unikatnimi obiskovalci in Rtvslo.si s 714 tisoč unikatnimi obiskovalci. Na četrtem mestu mu sledita slovenskenovice.si s 691 tisoč unikatnimi obiskovalci in Zurnal24.si s skoraj 660 unikatnimi obiskovalci.

Med prvimi petimi portali se uporabniki sicer največ časa zadržijo na portalu Rtvslo.si, in sicer v povprečju 11 minut in 8 sekund.

Celotno razvrstitev najdete na povezavi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji