future farm
Aktualno

»Morda svet potrebuje malce več norih stvari«

Fazenda Futuro, brazilska blagovna znamka, ki je znana po brezmesnih živilih, predstavlja oglaševalsko akcijo »Make Them Crazy« (»Naj bodo nori«). Vizualne podobe zanjo sta prispevala oblikovalec Yomar Augusto in fotograf Rodrigo Maltchique.

Slogan oglaševalske akcije, ki so jo zasnovali v brazilski agenciji Soko, je: »Morda je izdelovanje mesa iz rastlin noro, a morda svet potrebuje malce več norih stvari.« Pri Fazendi Futuro so prepričani, da je mogoče povzročiti revolucijo v živilski industriji in zmanjšati njen škodljiv vpliv na okolje. Njihovo poslanstvo je jasno: želijo si, da bi ljudje pozabili na svoja prepričanja in razširili svoja obzorja ter sprejeli nov način življenja.

V ospredje akcije so postavili zanimive vizualne podobe, ki združujejo nadrealizem in provokacijo, s čimer so ljudi želeli opozoriti, da lahko v svoje življenje uvedejo ključne spremembe. Pravijo, da želijo z njimi povabiti »futuriste«, naj jim pomagajo spremeniti svet.

future farm1

future farm2

future farm3

Imejte radi meso, jejte rastline

»Situacija, v kateri smo, je neverjetna. Na svetu obstajajo ljudje, ki mislijo, da je 'normalno', da izsekavamo amazonski gozd, da lahko uživamo v dobrem mesu in piknikih, na katerih pečemo na žaru. Hkrati mislijo, da je izdelovanje rastlinskih burgerjev, klobas in mesnih kroglic noro. Iz te miselnosti smo izhajali, ko smo ustvarjali to akcijo, pri tem pa smo se soočili z izzivom, kako porušiti zastarelo miselnost na čim bolj prijeten način,« je povedal Rafael Caldeira, izvršni kreativni direktor v agenciji Soko. Fotografije so pospremili z napisi, kot so: »Imejte radi meso, jejte rastline«, »Uživajte, kot da je danes vaš zadnji dan« in »Če želite nekaj novega, poskusite nekaj drugačnega«.

future farm4

future farm5

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji