future farm
Aktualno

»Morda svet potrebuje malce več norih stvari«

Fazenda Futuro, brazilska blagovna znamka, ki je znana po brezmesnih živilih, predstavlja oglaševalsko akcijo »Make Them Crazy« (»Naj bodo nori«). Vizualne podobe zanjo sta prispevala oblikovalec Yomar Augusto in fotograf Rodrigo Maltchique.

Slogan oglaševalske akcije, ki so jo zasnovali v brazilski agenciji Soko, je: »Morda je izdelovanje mesa iz rastlin noro, a morda svet potrebuje malce več norih stvari.« Pri Fazendi Futuro so prepričani, da je mogoče povzročiti revolucijo v živilski industriji in zmanjšati njen škodljiv vpliv na okolje. Njihovo poslanstvo je jasno: želijo si, da bi ljudje pozabili na svoja prepričanja in razširili svoja obzorja ter sprejeli nov način življenja.

V ospredje akcije so postavili zanimive vizualne podobe, ki združujejo nadrealizem in provokacijo, s čimer so ljudi želeli opozoriti, da lahko v svoje življenje uvedejo ključne spremembe. Pravijo, da želijo z njimi povabiti »futuriste«, naj jim pomagajo spremeniti svet.

future farm1

future farm2

future farm3

Imejte radi meso, jejte rastline

»Situacija, v kateri smo, je neverjetna. Na svetu obstajajo ljudje, ki mislijo, da je 'normalno', da izsekavamo amazonski gozd, da lahko uživamo v dobrem mesu in piknikih, na katerih pečemo na žaru. Hkrati mislijo, da je izdelovanje rastlinskih burgerjev, klobas in mesnih kroglic noro. Iz te miselnosti smo izhajali, ko smo ustvarjali to akcijo, pri tem pa smo se soočili z izzivom, kako porušiti zastarelo miselnost na čim bolj prijeten način,« je povedal Rafael Caldeira, izvršni kreativni direktor v agenciji Soko. Fotografije so pospremili z napisi, kot so: »Imejte radi meso, jejte rastline«, »Uživajte, kot da je danes vaš zadnji dan« in »Če želite nekaj novega, poskusite nekaj drugačnega«.

future farm4

future farm5

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji